Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات رایگان پزشکی در میدان ولیعصر، اعلام جزئیات ماهواره مخابراتی ناهید ۲ و ... از مهم‌ترین عناوین خبری امروز بود.

به گزارش مشرق، مهم ترین عناوین خبری دوشنبه 11 اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

سیاست

دلایل لغو استیضاح «دانش‌آشتیانی» در مجلس

با توجه به زمان‌بندی برگزاری جلسات علنی مجلس و نزدیک شدن به ایام انتخابات، زمان کافی برای رسیدگی و طرح آن در مجلس وجود نداشت که به همین دلیل طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به بعد از انتخابات موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر روحانی به استان کرمانشاه لغو شد

عدم هماهنگی های لازم برای فراخوان از شهرستانها، مدارس و ادارات برای پر شدن سالن محل سخنرانی، و انتشار تصاویر و ویدیو هایی از کارخانه نیمه کاره ایران خودرو - که قرار بود توسط این کاندیدای ریاست جمهوری افتتاح شود- دلیل اصلی لغو سفر روحانی است.

موضوع مناظره دوم مشخص شد

سخنگوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: دومین مناظره شش نامزد انتخابات ریاست‌ جمهوری روز جمعه این هفته درباره مباحث سیاست داخلی و خارجی و موضوعات فرهنگی برگزار می شود.

فرهنگ و هنر

ازدواج مجری تلویزیون با خواننده معروف

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.


چهار فیلم جدید را بر پرده سینما ببینید

چهار فیلم آشوب، نهنگ عنبر، برادرم خسرو و ویلایی‌ها بزودی اکران خواهند شد.

پخش مجموعه «کلاه قرمزی» از تلویزیون ادامه پیدا می‌کند

مهران مدیری با میزبانی از محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون، برنامه «دورهمی» را به روی آنتن برد.

اقتصاد

سنگ اندازی دولتی‌ها پیش پای تولید

یک تولید کننده با بیان اینکه سالهای زیادی است که قاچاق گریبان تولید ملی و اشتغال را گرفته، تاکید کرد: سازمانهای دولتی با تحمیل هزینه های متنوع به تولید کننده تنها اشتغال زایی را دچار چالش می‌کنند.

نان در سال ۹۶ گران نمی‌شود

قائم مقام وزیر صنعت با بیان اینکه در سال ۹۶ یارانه تولید به نان کماکان ادامه خواهدداشت گفت: بر این اساس قیمت نان مصرفی مردم تغییری نمی‌کند.

دولت مشغول تبلیغ یکپارچه حسن روحانی

قیمت برخی کالاهای اساسی هفتگی در حال افزایش است و هیچ نظارتی از سوی دولت نمی شود. ظاهراً دستگاه‌های دولتی، این روزها برای تبلیغ ۲ نامزد انتخابت ریاست جمهوری یعنی روحانی و جهانگیری بسیج شده اند.

وعده‌های خیالی روحانی برای اتمام مسکن مهر

روحانی در مناظره وعده تکمیل مسکن مهر را تا پایان دولت داد که هنوز ۲۷۰ هزار واحد مسکن مهر کامل نشده است. همچنین امکان اسکان در ۴۰۰ هزار واحد تکمیل شده این طرح به دلیل فقدان امکانات زیربنایی وجود ندارد.

گوشت گوسفندی بازهم گران شد

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با اشاره به افزایش قیمت گوشت گوسفندی در بازار یکی از دلایل روند صعودی شدن قیمت‌ها را صادرات رسمی و غیررسمی دام زنده اعلام کرد.

جهان

مهمترین چالش‌های دولت آتی ایران

فارغ از اینکه چه کسی پیروز رقابت‌های ریاست جمهوری ایران شود، چالش‌های متعدد اقتصادی در بخش‌های مختلف و بحران محیط‌زیست، مهمترین مسائلی هستند که رئیس جمهوری بعدی ایران با آن مواجه است.

ترامپ چگونه اقتصاد آمریکا را تغییر می‌دهد؟

طرح‌های اقتصادی دونالد ترامپ که البته برای تصویب در کنگره با مشکلاتی مواجه هستند، می‌توانند چهره اقتصاد آمریکا را بطور اساسی تغییر دهند، ولی این ابتکارات هنوز در حد شعار باقی هستند.

وقتی اتحادیه اروپا خود را دور می‌زند

لوپن در صورت راهیابی به کاخ الیزه، شالوده اروپای واحد را هدف قرار خواهد داد؛ در چنین شرایطی مقامات اروپایی چیزی برای از دست دادن ندارند.

بزرگترین مسجد شیعیان در سوئد به آتش کشیده شد

بنبار اعلام پلیس محلی، بزرگترین مسجد شیعیان در سوئد به آتش کشیده شد.

ورزش

عذرخواهی بازیکن سابق پرسپولیس از داوران

بازیکن تیم فولاد بابت اتفاقات رخ داده در بازی با صنعت نفت از داور بازی عذرخواهی کرد.

قهرمان لیگ یک تغییر می کند؟

اعتراض تیم گل گهر سیرجان و تعلل کمیته انضباطی در صدور رای شرایط مبهمی را در لیگ یک بوجود آورده است.

مرادی: انوشیروانی هرچقدر جلوتر می رود پخته تر می شود

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: انوشیروانی و همکارانش هر قدر جلوتر می‌روند از نظر متدولوژی علم تمرین و تاکتیک انتخاب وزنه‌ها در پشت صحنه پخته‌تر می‌شوند.

برنامه مهاجم تراکتور برای خداحافظی

مهاجم برزیلی تراکتورسازی می‌گوید دیگر قراردادش را با این تیم تمدید نمی‌کند و فصل آخر فوتبالش را در برزیل سپری خواهد کرد.

جهاد و مقاومت

برگزاری مراسم سالگرد عملیات سیدالشهدا(ع) در فکه

رئیس ستاد کنگره لشکر 10 سیدالشهدا(ع) از برگزاری مراسم سالگرد عملیات سیدالشهدا(ع) با حضور رزمندگان لشکر10 سیدالشهدا(ع) در فکه خبر داد.

دفاع و امنیت

استقرار نیروهای کانادایی ناتو در لتونی

کانادا حدود ۵۰ مهندس جنگی خود را برای تقویت عملیات ناتو به لتونی اعزام کرد.

گردهمایی فرماندهان پدافند هوایی برگزار شد

گردهمایی فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با حضور فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

اعلام جزئیات ماهواره مخابراتی ناهید ۲

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران ویژگیهای ماهواره مخابراتی «ناهید ۲» را که قرار است تا سال ۹۷ به فضا پرتاب شود تشریح کرد و گفت: این ماهواره قابلیت برقراری ارتباط تلفنی بین دو نقطه زمین را دارد.

جامعه

کلاهبرداری با هدف برنده شدن

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: نوع جدید کلاهبرداری که این روزها رواج پیدا کرده است، کلاهبرداری با ادعای برنده شدن در شرکت همراه اول، ایرانسل یا رایتل است.

انفجار در مغازه جیگرکی خیابان پاسداران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار در یک مغازه جیگرکی واقع در خیابان پاسداران خبر داد.

خدمات رایگان پزشکی در ایوان انتظار میدان ولیعصر(عج)

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار برگزار می‌شود.

کدام گروه خونی کمتر سکته می‌کند؟

تحقیقات اخیر دانشمندان حاکی از آن است که گروه خونی افراد در احتمال بروز سکته قلبی موثر است.

حکم شرور معروف به شاه مازندران صادر شد

شرور معروف به شاه مازندران به 16 سال حبس محکوم شد.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران

به گزارش تابناک، خبرگزاری رویترز نوشت: اورسولا فون در لاین روز دوشنبه پس از دیدار با شی جین‌پینگ رئیس‌جمهوری چین، در گفت‌وگو با خبرنگاران ادعا کرد: «بر این باوریم که چین می‌تواند نقش مهمی در محدود کردن گسترش غیرمسئولانه موشک‌های بالستیک و پهپادهای ایرانی ایفا کند.»

بر اساس این گزارش، رئیس کمیسیون اروپا همچنین خوستار برقراری آتش‌بس در درگیری میان رژیم اسرائیل و حماس شد.

امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه امروز در کاخ الیزه با همتای چینی خود جین‌پینگ و فون در لاین در نشستی سه‌جانبه با محوریت روابط اروپا و چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

تارنمای روزنامه گاردین پیشتر با اعلام آغاز این دیدار سه جانبه به نقل از فون درلاین نوشت: اتحادیه اروپا و چین به دنبال روابط حسنه بوده و با توجه به اهمیت جهانی چین، تعامل ما کلید تضمین احترام متقابل، پیشگیری از سوء تفاهم و یافتن راه حل چالش های جهانی است.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که رئیس‌جمهوری چین برای نخستین بار در پنج سال اخیر به اروپا سفر کرده و این سفر با افزایش تنش‌های تجاری همزمان شده است.

بروکسل مشغول تحقیق از برخی صنایع چینی از جمله در زمینه صادرات وسائل نقلیه برقی است و پکن نیز اقدام مشابهی را در خصوص واردات مشروبات الکلی از فرانسه در دست دارد.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است