Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشن باشکوه میلاد حضرت ابالفضل(ع) که 30 سال است که در منزل محمدحسین سبزعلی، قاری بین المللی با حضور اساتید و قاریان بین المللی و ممتاز کشورمان برگزار می‌شود، شب گذشته 10 اردیبهشت همزمان با شب ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) از نماز مغرب و عشاء برپا شد.

در این مراسم که سه دهه از شاگردان این قاری بین المللی حضور داشتند با اجرای محمدرضا پورمعین، محمدرضا خرمیان و تلاوت مهدی عادلی، وحید نظریان از کرمانشاه، حامد ولیزاده از تبریز، سعید پرویزی و تلاوت قاری پیشکسوت گیلانی محمدصادق صالحی و اجرای گروه تواشیح سبیل الرشاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم امسال، جای خالی حسن سبزعلی، پدر محمدحسین سبزعلی که سال گذشته به رحمت ایزدی پیوست، کاملا مشهود بود. همچنین شاگردان مرحوم استاد مولایی و استاد اربابی، خاطرات شیرین آن روزگار را تعریف می‌کردند و نثار روح اساتید فقیدشان فاتحه ای خواندند.

همچنین در این جشن باشکوه علاوه بر حضور بسیاری از اساتید بین‌المللی قرآن کریم، رئیس شبکه قرآن و معارف سیما و رئیس رادیو قرآن و رئیس سازمان دارالقرآن الکریم حضور داشتند. در خلال تلاوت های این مراسم، از سعید پرویزی، نفر اول مسابقات بین المللی قرآن کریم رشته قرائت جمهوری اسلامی ایران و سیدمحمد کرمانی، نفر دوم مسابقات بین المللی قرآن تونس تقدیر شد.

در پایان این مراسم، میهمانان سر سفره اطعام قرآن و اهل بیت(ع) میهمان شدند.

در ادامه تلاوت های قاریان میهمان این مراسم از کرمانشاه و تبریز ارائه می‌شود.

وحید نظریان

دریافت

حامد ولیزاده

دریافت

سبیل الرشاد

دریافت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه مراسم تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی ماه مبارک رمضان در شهرستان ایلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا وسیمای مرکز ایلام و فعالان قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد خبر 6086942

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر