Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار فضای مجازی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

شجاعت تخریب‌چی عراقی اینگونه داعش را میخکوب کرد +فیلمجبهه‌های جنگ علیه داعش روزانه متاثر رشادت‌های نیروهای مقاومت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

________________________________________
واقعیت‌هایی تلخ از پشت پرده یک شبکه ماهواره‌ای +فیلم برخی از نزدیکان و همکاران مدیر یک شبکه ماهواره‌ای که روز گذشته به ضرب گلوله کشته شد، درباره او صحبت‌هایی کرده‌اند که در فیلم زیر مشاهده می‌کنید.
________________________________________
ترمیناتور در دنیای واقعی / مردی با چشمان فضایی+تصاویر

راب اسپانس مستند ساز کانادایی که در کودکی یکی از چشمان خود را از دست داده بود، حالا با استفاده از چشم مصنوعی چشمانی فضایی برای خود درست کرده است.
________________________________________
این ربات ها در سریعترین زمان برای شما دیوار می سازند +فیلمبا پیشرفت تکنولوژی در آینده نزدیک شاهد انبوه ربات هایی خواهیم بود که در ساخت و ساز نفش نیروی فیزیکی را انجام خواهند داد.
________________________________________
طراح پهبادهای فلسطینی که بود؟ +عکس سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام به یکی از رسانه‌های گروهی گفته بود: "با شروع جنگ 2008 علیه غزه، تیم کاری الزواری ساخت 30 فروند پهپاد را به پایان برده بود".
________________________________________
رئیس جمهور اتریش از همه زنها خواست روسری بپوشندرئیس جمهور اتریش از زنان مسلمان و غیرمسلمان خواست برای مقابله با اسلام‌هراسی روسری بپوشند.
________________________________________
تکه کلام های جالب ترامپ در صد روز اول ریاست جمهوری اش+فیلم فیلم زیر جالب ترین تکه کلام های دونالد ترامپ در دوره صد روزه ریاست جمهوری او است.
________________________________________
خطر مرگ از بیخ گوش دختر 2 ساله گذشت +فیلماین دختر ناگهان وارد خیابان شلوغ شد و دو خودروی شاسی بلند از روی وی رد شدند.
________________________________________
تصاویر جذاب از خودروهای کلاسیک برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که نظر شما عزیزان را به آن جلب می کنیم.
________________________________________
مشاهدات مخوف زن زندانبان سابق کره شمالی + تصاویر واین زن می گوید در این اردوگاه امنیتی شاهد صحنه ای بوده که یک زن زندانی بعد از درگیری با یکی از زندانبانان به صورت زنده در آتش سوزانده شده است.
انتهای پیام/


منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان