Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-05-08@19:21:02 GMT

اهالی قلم بن کتاب 250 هزار تومانی دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۷۰۷۷

اهالی قلم بن کتاب 250 هزار تومانی دریافت می‌کنند

مازندمجلس:  به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بن کارت‌های اهالی قلم همچون سال‌های گذشته، به مناسبت برپایی نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب تهران از سوی موسسه خانه کتاب ارائه می‌شود. بر این اساس آن دسته از پدیدآورندگانی که در گذشته بن کارت خرید کتاب از خانه کتاب دریافت کرده‌اند، مبالغ به همان کارت واریز می‌شود و پدیدآورندگانی که از بن کارت الکترونیک برخوردار نبوده‌اند می‌توانند برای دریافت بن خود به پاتوق اهل قلم در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یادآور می‌شود که از سال گذشته با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی خانه کتاب، در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بن کارت‌های اهالی قلم با افزایش 60 درصدی نسبت به سال گذشته به 250 هزار تومان افزایش یافت و به صورت رایگان در اختیار اهالی قلم قرار گرفت.

بر اساس آیین‌نامه موجود در سایت اهل قلم، پدیدآورندگانی که در 5 سال اخیر در حوزه کتاب بزرگسال، 2 عنوان کتاب به چاپ رسانده‌اند و آن دسته از پدیدآورندگانی که طی 5 سال اخیر در حوزه کتاب کودک و نوجوان 3 عنوان کتاب منتشر کرده‌اند بن کارت خرید کتاب را دریافت خواهند کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، در دست داشتن کارت ملی و کارت اهل قلم برای دریافت «بن کارت های اهل قلم ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب» الزامی است و آن دسته از اهالی قلمی که بن کارت خرید کتاب خود را گم یا رمز آن را فراموش کرده‌اند به باجه‌های بانک شهر مستقر در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند. همچنین مسئولیت دریافت نکردن بن کارت‌های ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب به علت نقص اطلاعات ثبت شده در سایت اهل قلم، متوجه موسسه خانه کتاب نخواهد بود.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» برپاست.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از استقابل ویژه مردم

دریافت 20 MB کد خبر 6100038

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب
  • هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی
  • ۴ رمان مریلین رابینسون، نویسنده محبوب داریوش مهرجویی در نمایشگاه کتاب
  • انتشارات راه یار با ۲۱۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور دارد
  • پیش بینی رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از استقابل ویژه مردم
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • حضور چاپ و نشر بین‌الملل با ۶۰ عنوان جدید در نمایشگاه کتاب
  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت