Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان بیان داشت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه هفته جاری به خرم‌آباد سفر خواهد کرد که البته این سفر در مسیر 3 استان مرکزی، ایلام و لرستان صورت می‌گیرد و پس از دیدار صبح با مردم ایلام، بعد از ظهر با مردم خرم‌آباد دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه ساعت 16 در ورزشگاه تختی و سالن شهید چاغروند برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات رئیسی در لرستان گفت: حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار با مردم خرم‌آباد راهبردهای خود را بیان کرده و برنامه‌های دولت کار و کرامت برای مبارزه با فقر و فساد و بیکاری در لرستان را بیان می‌کند.

خدایی گفت: در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی چند معاونت مانند قشر جوان و بانوان دیده شده که هر کدام وظیفه خاصی انجام می‌دهند.

وی ابراز داشت: در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی سعی شده از افراد خوشنام و دارای سابقه خوب و همچنین فعال و انقلابی استفاده شود.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی وارد اسلام‌آباد شد

رئیس جمهور کشورمان به‌منظور دیدار با همتای پاکستانی و انجام ملاقات‌های متعدد، وارد شهر اسلام‌آباد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور دقایقی پیش وارد فرودگاه اسلام‌آباد پایتخت پاکستان شد و مورد استقبال مقامات رسمی این کشور قرار گرفت.

رئیسی عازم پاکستان شد دیدار با همتای پاکستانی، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، حضور در برخی شهرهای دیگر این کشور و دیدار با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی پاکستانی از جمله برنامه‌های این سفر است.

وی هم‌چنین روز چهارشنبه به سریلانکا سفری خواهد کرد و ضمن دیدار با مقامات آن کشور، در آیین افتتاح برخی پروژه‌های ساخت ایران شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیسی از آرامگاه اقبال لاهوری+ فیلم
  • رئیس جمهور، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • عکس/ دیدار حجت الاسلام رئیسی با رئیس جمهور پاکستان
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • رئیس جمهور کشورمان وارد اسلام‌آباد شد
  • رئیس جمهور وارد اسلام‌آباد شد
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد+ فیلم
  • رئیسی وارد اسلام‌آباد شد