Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@17:53:27 GMT

انتقاد ماکرون و لوپن از دیدگاه‌های یکدیگر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۷۷۸۸

در حالی که امانوئل ماکرون نامزد مستقل و میانه‌رو برای سومین روز متوالی سعی کرد تا مارین لوپن رهبر حبهه ملی را یک فرد افراطی جلوه دهد، لوپن نیز ماکرون را همکار فرانسوا اولاند رئیس جمهور سوسیالیست دانست که اکنون به چهره منفوری تبدیل شده است. ماکرون طی سال‌های 2014 تا 2016 میلادی وزیر اقتصاد دولت فرانسه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم: در حالی که مهمترین انتخابات فرانسه در دهه‌های اخیر وارد هفته نهایی خود شده است، ۲ نامزد نهایی در مراسم روز جهانی کارگر به انتقاد شدید از دیدگاه‌های یکدیگر پرداخته‌اند.

به گزارش رویترز، در حالی که امانوئل ماکرون نامزد مستقل و میانه‌رو برای سومین روز متوالی سعی کرد تا مارین لوپن رهبر حبهه ملی را یک فرد افراطی جلوه دهد، لوپن نیز ماکرون را همکار فرانسوا اولاند رئیس جمهور سوسیالیست دانست که اکنون به چهره منفوری تبدیل شده است. ماکرون طی سال‌های 2014 تا 2016 میلادی وزیر اقتصاد دولت فرانسه بوده است.

کاهش شدید محبوبیت اولاند وی را محبور کرد تا بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکند. تازه‌ترین نظرسنجی نشان می‌دهد که ماکرون در انتخابات یکشنبه آینده 61 درصد آرا را کسب خواهد کرد.

لوپن بارها قول داده است تا در صورت پیروزی در انتخابات، با مهاجران غیرقانونی به‌شدت برخورد خواهد کرد و فرانسه را از اتحادیه اروپا و منطقه یورو خارج می‌کند.

ماکرون در سخنانی تأکید کرد: تا آخرین لحظه نه‌تنها علیه برنامه‌های او (لوپن) مبارزه خواهم کرد بلکه با ایده‌های وی در خصوص دموکراسی مبارزه می‌کنم.

لوپن نیز گفت: ماکرون تنها فرانسوا اولاند دیگری است که می‌خواهد در قدرت باقی بماند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم

تیم‌های فوتبال یوونتوس و آث میلان در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و آث میلان شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به‌پایان رسید.

موقعیت‌های خطرناک و جدی را هر دو تیم به روی دروازه حریف خلق کردند، اما با عملکرد خوب مدافعان و دروازه‌بان‌های هر دو تیم موفق به استفاده از آنها نشدند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان کد خبر 748556

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • السنوار شطرنج باز قهاری است/ هر بار ما را غافلگیر می‌کند
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • بشاگرد مدال افتخار ایران