Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:09:57 GMT

پارس جنوبی جم مقابل بادران تهران متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۸۳۶۶

پارس جنوبی جم مقابل بادران تهران متوقف شد

بوشهر - در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم پارس جنوبی جم که هفته قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود، در خانه مقابل تیم بادران تهران مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مسابقه از لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه توحید جم بین دو تیم پارس جنوبی جم و بادران تهران برگزار شد که تیم بادران تهران موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل حرف خود به برتری دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پارس جنوبی جم هفته قبل قهرمانی خود در مسابقات لیگ دسته اول را قطعی کرده بود، امروز برای شیرین‌تر کردن جشن قهرمانی می‌خواست در خانه مقابل حرف خود به پیروزی دست یابد ولی به این مهم دست نیافت.

در دقیقه ۱۰ این مسابقه بهتاش میثاقیان برای تیم بادران تهران گلزنی کرد و علی‌رغم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای که هر دو تیم ایجاد کردند، مسابقه با همین یک گل به پایان رسید.

پارس جنوبی جم با کسب ۶۲ امتیاز علاوه بر کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان، جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده را نیز کسب کرد.

بادران تهران نیز با این پیروزی و کسب سه امتیاز، ۵۶ امتیازی شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت.

در پایان این مسابقه بازیکنان دو تیم درگیری‌هایی را با هم داشتند.

تا دقایقی دیگر جشن قهرمانی تیم پارس جنوبی جم برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

 بعد از شکست امشب موناکو مقابل لیون، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ فرانسه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

    موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در لوشامپیونه(عکس) حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه

دیگر خبرها

  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم