Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@02:25:20 GMT

بن کارت خرید کتاب به اهل قلم اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۸۵۵۱

بن کارت خرید کتاب به اهل قلم اختصاص یافت

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیـوز، آن دسته از پدیدآورندگانی که در گذشته بن کارت خرید کتاب از خانه کتاب دریافت کرده‌اند، مبالغ به همان کارت واریز می‌شود و پدیدآورندگانی که از بن کارت الکترونیک برخوردار نبوده اند می توانند برای دریافت بن خود به پاتوق اهل قلم در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن دسته از اهالی قلمی که بن کارت خرید کتاب خود را گم یا رمز آن را فراموش کرده اند به باجه های بانک شهر مستقر در نمایشگاه کتاب مراجعه کنند.

گفتنی است، در دست داشتن کارت ملی و کارت اهل قلم برای دریافت «بن کارت های اهل قلم ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب» الزامی است.

لازم به ذکر است که مسئولیت دریافت نکردن بن کارت‌های ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب به علت نقص اطلاعات ثبت شده در سایت اهل قلم، متوجه موسسه خانه کتاب نخواهد بود.

فارس

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ماجرای خرید گوسفند با کارت ملی چه بود؟
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی