Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازقزوین؛ فریدون همتی در این بازدید گفت : با اجرای پروژه شتابگر ملی در استان بزرگترین مرکز فعالیت علمی و فنی در خاورمیانه شکل خواهد گرفت که هزاران دانشمند در آن مشغول کار خواهند شد.همتی از طرح شتابگر ملی بعنوان بزرگترین مرکز علمی خاور میانه یاد کرد و افزود : این پروژه در حال شکل گیری در استان است که می تواند تحول عظیم در کشور و استان ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : شتابگر ملی در واقع یک سفره بزرگ علمی است که کاربران بسیار وسیعی می توانند در آن مشغول کار شوند و به جایگاه علمی کشور کمک کنند.استاندار افزود : با اجرای طرح شتابگر ملی می توان گفت قزوین به بزرگترین مرکز فعالیت علمی و فنی خاورمیانه تبدیل خواهد شد لذا دولت در پیشبرد این پروژه بسیار مهم جدی است و اعتبارات خاصی برای آن پیش بینی کرده است.چهارشنبه هفته جاری همایش بین المللی شتابگر ملی در استان برگزار خواهد شد.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت

در جلسه امروز هیئت وزیران، برنامه عملیاتی تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳» به تصویب اعضا رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جلسه هیات دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و در آن برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند مخبر در این جلسه با تاکید بر ضرورت رسیدگی هرچه سریعتر به سیل‌زدگان در مناطق جنوبی کشور تصریح کرد: همه دستگاه‌های مسئول از جمله وزارتخانه‌های کشور،‌ نیرو و راه و شهرسازی موظف هستند همه امکانات خود را برای کمک و جبران خسارات وارده به سیل‌زدگان بسیج کنند.

وی صبح امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در اردیبهشت ماه تاکید کرد: نمایشگاه کتاب یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی است و ضروری است بخشهای مربوط، در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه همکاری کنند تا زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور فراهم شود.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین به بازدید روز گذشته خود از پارک فناوری پردیس اشاره و تاکید کرد: با تلاش‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدامات و دستاوردهای بزرگی در این پردیس انجام شده تعداد زیادی از نخبگان جوان که سرمایه کشور هستند با پارک‌های علمی همکاری می‌کنند.

مخبر با اشاره به عملیات افتخارآمیز و مقتدرانه اخیر سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ، تاکید کرد: در دنیای امروز در اختیار داشتن علم منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخته، داشتن علم و دانش ساخت تکنولوژی‌های جدید است و نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.

وی ادامه داد: قطعاً سرمایه و آینده کشور همین جوانانی هستند که رشد اقتصادی باید با تکیه بر همت و تلاش آنان صورت پذیرد. برای تحقق شعار سال و رشد تولید شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری باید فعال شوند چراکه این شرکت‌ها راه میانبر برای رشد تولید هستند و جهش اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری با دانش و تکنولوژی محقق می‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص مطالبات عقب افتاده حق التدریس اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا هرچه سریعتر مطالبات آنان تامین و پرداخت شود.

مخبر همچنین با قدردانی از سازمان صداوسیما و رسانه‌ها برای اطلاع رسانی اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم، از سازمان صدا و سیما خواست تا زمینه انعکاس بیشتر خدمات بخش‌های مختلف دولت فراهم شود.

همچنین در این جلسه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در خصوص پروژه ملی قطار شهری گفت: این پروژه با کمک شهرداری تهران و وزارت کشور به ثمر رسیده است و به زودی متروی تهران شاهد استفاده از قطار ملی خواهد بود.

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما نیز با تأکید بر ضرورت حمایت سازمان صداوسیما از تلاش‌ها و اقدامات دولت ادامه داد: طرح حمایت مالی معاونت علمی از برنامه‌های رسانه‌ای دانش‌بنیان‌ها اثر خوبی برای تقویت و رشد تولید شرکت‌های دانش بنیان داشته است.

در این جلسه، هیأت دولت برنامه عملیاتی تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم در سال 1403» را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور
  • به خاورمیانه جدید خوش آمدید!
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود