Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، این روزها علت اصلی برداشته شدن سایه جنگ از ایران به یکی از مسائل مورد مناقشه در رسانه های سمعی و بصری و سایت های خبری می باشد.

با توجه به خالی بودن کارنامه دولت یازدهم از اقدام درخور توجه و چشمگیر، تبلیغات گسترده دولت بر نتایج برجام است و با بزرگنمایی آن، حتی این ادعا می شود که برجام باعث برداشته شدن سایه جنگ از ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون بارها این ادعای دولت مورد نقد اساسی قرار گرفته و از سوی مسئولان نظام از قبیل رهبر معظم انقلاب بیان شده که قدرت نظامی ایران و حضور مردم مهمترین عامل در برداشته شدن سایه جنگ از ایران می باشد.

با توجه به اینکه سیاست غالب شبکه های ماهواره ای بر حمایت از گفتمان اعتدال حسن روحانی است، در بیشتر برنامه های انتخاباتی این شبکه ها شاهد ترویج دیدگاه حامیان روحانی مبنی بر نقش تاثیرگذار برجام در برداشته شدن سایه جنگ از ایران می باشیم.

در یکی از برنامه های شبکه من و تو که در راستای همین سیاست حمایت غیر مستقیم از روحانی بر روی آنتن رفته بود، زمانی که مهمان برنامه به نقد این سخن پرداخت و بیان کرد سایه جنگ به دلیل برجام از ایران برداشته نشده، مجری شبکه با دستپاچگی مانع از ادامه صحبت های کارشناس برنامه شد.

222

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری

آفتاب‌‌نیوز :

احسان علیخانی مجری معروف صداوسیماست که سال‌ها اجرای برنامه «ماه عسل» و «عصر جدید» را برعهده داشته و با برنامه جوکر در شبکه نمایش خانگی حسابی غوغا به پا کرد.

البته علیخانی چند سالی است که دیگر در تلویزیون حضور ندارد و حالا در حال ساخت فصل جدید برنامه جوکر است.

عکس جدید علیخانی در کنار مه‌لقا باقری نشان می‌دهد چهره این مجری محبوب بسیار تغییر کرده؛ اضافه وزن و ریزش مو‌های او موجب تعجب و نگرانی هوادارانش شد. مه‌لقا باقری بازیگر و همسر جواد عزتی است.

احسان علیخانی پرسپولیسی است یا استقلالی؟

احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید از طرفداران پروپاقرص تیم پرسپولیس است و همواره در برنامه‌هایش برای استقلالی‌ها کری می‌خواند. او بار‌ها برای تماشای بازی‌های پرسپولیس به استادیوم رفته و هیچوقت علاقه‌اش به این تیم را پنهان نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کارشناس شبکه ایران اینترنشنال: اسرائیل با پهپادهای پیتزا بر حمله کرد ؛ ایران دست بالا را دارد (فیلم)
  • تصاویر جالب از استراحت زیر سایه پل خواجو/ عکس
  • شبکه اسرائیل ۱۳: ایران دارای توانای‌های یک ابرقدرت است
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • اعتراف کارشناس صهیونیستی به اهمیت پایگاه سری نواتیم اسرائیل
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!