Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@08:01:33 GMT

حضور بانک تجارت در همایش روابط عمومی و صنعت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۳۹۵۱۸

حضور بانک تجارت در همایش روابط عمومی و صنعت

پول‌نیوز - رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در بخش «روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها» در ششمین همایش روابط عمومی و صنعت به بیان ایده‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در حوزه CSR پرداخت.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، ششمین همایش روابط عمومی و صنعت با حضور کارگزاران و کارشناسان روابط عمومی سازمان‌های مختلف ازجمله بانک تجارت یکشنبه دهم اردیبهشت ماه در هتل المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیم کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با حضور در یکی از پنل‌های تخصصی این همایش با موضوع «روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها» به بیان دیدگاه‌ها، اقدامات و برنامه‌های این بانک در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت.

وی با بیان اینکه ایفای مسئولیت‌‎های اجتماعی در سازمان‌ها باید بر مبنای پرهیز از احساسات و رویکردهای تبلیغاتی صورت پذیرد افزود: هر سازمانی به تناسب ظرفیت‌ها و ماموریت‌های خود می‌تواند بخشی از وظایف مربوط به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی را در حوزه‌های مختلف عهده‌دار شود. به عنوان نمونه، ایده‌آل این است که هر سازمانی به سهم خود در اقداماتی همچون حفاظت محیط زیست، آزادسازی زندانیان دیه غیر عمد، ساخت مدرسه و بیمارستان و ... مشارکت داشته باشد و به این امر نه به صورت پرستیژی بلکه به عنوان یک تکلیف اجتماعی برای مشارکت در سرنوشت کشور بپردازد.

رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به نتایج پایانی اجلاس ریو + 20 در سال 2015 در حوزه توسعه پایدار جهانی گفت: رعایت مولفه‌های پایداری در کسب و کار نیازمند داشتن جوامعی است که توسعه‌ای متوازن و پایدار داشته باشند. بر این اساس با همگرایی به وجود آمده از سال 2015 در خصوص آرمان‌های جهانی در توسعه پایدار سازمان‌ها در زمینه‌های مختلف مانند فقرزدایی، آموزش، بهداشت، محیط زیست و توسعه زیرساخت‌های شهری با تطبیق ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شان با موضوعات هدف گذاری شده تا سال 2030 به داشتن جوامعی پایدارتر و متوازن در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کمک خواهند کرد.

کاظم‌پور در خصوص اهمیت انجام مسئولیت‌های اجتماعی در کشورهای مختلف و ایران اظهار داشت: بر اساس بررسی هایی که در اجلاس مذکور انجام شد هزینه با سواد شدن تمام انسان‌های بی سواد کره زمین کمتر از هزینه یک درصد خرید اسلحه کشورها بوده است این نشان می‌دهد برای رسیدن به صلح و آرامش، سرمایه‌گذاری در زمینه منابع انسانی بسیار کم‌هزینه تر و سازنده‌تر از سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی است که جنگ‌ها و درگیری‌ها را گسترش می‌دهد.

کاظم‌پور در پاسخ به سوالی درباره نقش شبکه‌های اجتماعی در انجام مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها گفت: امروزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در زندگی ما جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و این شبکه‌ها نقش مستقیمی در زمینه اطلاع‌رسانی سریع به مخاطبان ایفا می‌کنند و حتی تا حدود زیادی جای رسانه های مکتوب و تلویزیون را هم گرفته اند.

بنابراین سازمان‌ها می‌توانند با استفاده صحیح از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی و پیشبرد اهداف خود در بخش مسئولیت‌های اجتماعی استفاده کنند. تجربه ما در بانک تجارت نشان می‌دهد به کارگیری روش‌های تامین مالی جمعی با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در فضای مجازی از سوی مخاطب مورد استقبال واقع می‌شود. به طور مثال در امر آزادسازی زندانیان دیه غیرعمد، کمک به برنامه جهانی غذا و ... شاهد استقبال کاربران هستیم.

گفتنی است، در دوازدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که نهم اردیبهشت ماه برگزار شد، از روابط عمومی بانک تجارت به سبب فعالیت در آموزش و توسعه پایدار نیروهای انسانی خود قدردانی شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۳۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با برگزاری بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳ برخی از سفیران و کارشناسان خارجی در محل این رویداد حضور یافتند
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی؛ ژئوماتیک ۱۴۰۳ از ۹ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل سازمان نقشه برداری کشور در حال برگزاری است.
برخی از سفیران و کارشناسان خارجی علاوه بر حشور در همایش و نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی این رویداد، از غرفه‌های نمایشگاه زئوماتیک ۴۰۳ نیز بازدید کرده و در جریان پیشرفت‌های علمی کشورمان در این حوزه قرار گرفتند.
بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی درهشت محور اصلی برگزار می‌شود
۱- ژئودزی و ژئودینامیک (تعیین موقعیت، ناوبری و چارچوب‌های مختصاتی زمین مرجع وغیره) ۲- فتوگرامتری و سنجش‌ازدور (پهپاد، سامانه‌های پویای تولید و به روزرسانی نقشه و اطلاعات مکانی) ۳- سامانه‌ها و زیرساخت‌های اطلاعات مکانی (GIS & SDI) و مدیریت منابع مکانی غیرمتمرکز ۴- آبنگاری (چارت دریایی، تغییرات تراز دریا، ایمنی دریانوردی، کاداستر دریایی) ۵- کارتوگرافی (اطلس‌های پویا، نقشه‌های تعاملی و تقاضامحور، نام‌های جغرافیایی و تقسیمات کشوری) ۶- فناوری‌های نوین در حوزه اطلاعات مکانی (شهر سه بعدی، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، متاورس) ۷- کاربرد اطلاعات مکانی در (دولت الکترونیک، اقتصاد دیجیتال، حدنگاری، آمایش سرزمین، توسعه دریامحور و سامانه‌های تصمیم یارمکانی) ۸- کاربرد اطلاعات مکانی در مدیریت بحران، مدیریت منابع طبیعی، اقلیم و محیط زیست، حمل و نقل، محور‌های برگزاری این رویداد است.
جاویدانه، رئیس سازمان نقشه برداری کشور در حاشیه این مراسم گفت:علوم نقشه برداری با توجه به تغییرات گسترده تکنولوژی در بخش‌های جمع آوری، پردازش و نمایش اطلاعات در سال‌های اخیر تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را تجربه نموده است که عدم آگاهی و استفاده از آن میتواند صدمات جبران ناپذیری را بر بدنه برنامه ریزی، تصمیم سازی و مهندسی کشور وارد نماید. این اهمیت وقتی صدچندان میشود که بدانیم بسیاری از داده‌های دنیای امروز دارای مولفه مکانی بوده و بدون آن کارآیی ندارند.
بخش نمایشگاهی زئوماتیک ۱۴۰۳ ، تا ۱۲ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل سازمان نقشه برداری کشور آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • حضور برخی از سفیران در بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز