Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،سال ۲۰۱۷، سی‌اُمین سالگرد تأسیس شرکت تیونینگ تک‌آرت محسوب می‌شود. تک‌آرت که تیونر آلمانی خودروهای پورشه است، از مدل کاین مگنوم اسپرت تحت عنوان نسخه‌ی ۳۰ ساله رونمایی کرد.


این تیونر معروف که با ساخت نسخه‌های منحصربه‌فرد و یکتا شناخته می‌شود، به مناسب سالگرد تأسیس خود، تغییرات متمایزی برای پورشه کاین در نظر گرفته است؛ همچنین تک‌آرت امکانات ویژه‌ای در کاین مگنوم اسپرت گنجانده است که شامل فضای داخل کابین دست‌ساز با حفظ ترکیب این SUV آلمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر، کابین کاین مگنوم اسپرت از ترکیب چرم آلکانترا، فیبر کربن و چوب‌ جلادار بهره می‌برد. شکل ظاهری ادوات داخل کابین نیز سفارشی شده است و همچنین عقربه‌های سیستم اسپرت کرونو به همراه غربیلک فرمان سه پره تغییر یافته که لبه‌های آن علاوه بر افزایش ضخامت، به شکل‌ جذابی طراحی شده است. نمای بیرونی خودرو، همچنان مشابه نمونه‌ی استاندارد مگنوم اسپرت باقی مانده است که به‌نوبه‌ی خود، مانند تغییراتی است که در پورشه کاین توربو S انجام شده بود. اضافه شدن کیت بدنه‌ی عریض با مجموعه‌ای از سپرهای جدید، کاپوت برآمده، دیفیوزر بزرگ عقب و اسپویلر، از جمله تغییراتی است که اثرات آن‌ها در پورشه کاین دیده می‌شود.
پورشه کاین مگنوم اسپرت، نسخه‌ی ۳۰ ساله، برای تمامی نسخه‌های پورشه کاین از قبیل نسخه‌ی پایه، توربو S، توربو، GTS و SE هیبریدی قابل سفارش است که در نسخه‌ی هیبریدی مجموع توان خروجی به ۷۲۰ اسب‌ بخار می‌رسد.
منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد

شهرام مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه انفجار در حمام منزل مسکونی شامگاه دو شنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعاً ۵ آتش نشان به وسیله دو خودروی آتش نشانی به محل حادثه واقع در پل طالشان خیابان شهید پور اسماعیلی اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: شستشوی قطعات فلزی به وسیله بنزین در حمام و روشن بودن بخاری در منزل مسکونی و در مجاورت و نزدیکی آن موجب بروز انفجار خفیف و آتش سوزی را فراهم داشت.

وی با بیان اینکه مرد جوان در این حادثه دچار سوختگی از ناحیه دست و پا شد، ادامه داد: رسیدن گازهای متصاعد از بنزین به بخاری روشن و یا هر نوع منبع گرمایشی (آتش) البته در فضای بسته قطعاً موجبات بروز آتش سوزی و انفجار را فراهم خواهد کرد.

این مسؤول از اعزام مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: استفاده و یا حتی قرار دادن بنزین و دیگر مواد سریع آتش می‌گیرد در محیط‌های بسته و یا حتی کارگاهی بسیار خطرناک و آتش افروز است و توصیه می‌شود در صورت لزوم بر استفاده از آن حتماً در فضاهای کاملاً باز و با گردش هوای مطمئن بهره گرفته شود.

کد خبر 6098852

دیگر خبرها

  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • صف خرید فورس ۶ تن در بورس کالا
  • یادی از شورلت کامارو توربو Z سال 1981، آخرین و کمیاب‌ترین کامارو ینکو (+عکس)
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • موش این گونه پورشه ماکان را نابود کرد
  • (ویدئو) بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • ببینید | بلایی که یک موش بر سر پورشه میلیاردی آورد!