Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-27@12:06:52 GMT

تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۰۷۳۸

تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم در مشهد


پیکر شهید مدافع حرم «حامد بافنده» دیروز از مقابل مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی
تشییع شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، شهید حامد بافنده از رزمندگان ایرانی لشکر فاطمیون بود که در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به  شهادت رسید.
پیکر این شهید ساعت 9 صبح روز پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه از حسینیه ثارالله شهرستان رفسنجان به سوی گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید حامد بافنده  متولد 1366 و در تاریخ سوم اردیبهشت جاری به شهادت رسیده بود.
شناسایی پیکر شهید محسن رستمی
 پس از ۳۱ سال
همدان-
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال شناسایی شد.
بهرام دوست‌پرست اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین تفحص شده و به وطن بازگشت.
وی افزود: شهید محسن رستمی از شهدای مفقودالجسد لشگر 58 ذوالفقار است که سال 65 به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای 6 شرکت کرده و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان بیان کرد: خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین، جمعی از فرماندهان تیپ 316 شهید قهرمان همدان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده وی اطلاع
 داده شد.
وی با اشاره به اینکه از این شهید دو فرزند به یادگار مانده است ابراز کرد: این شهید متولد 1339 بوده و در حال حاضر نیز تنها مادر وی در قید حیات است.
دوست‌پرست افزود: مراسم وداع با پیکر شهید روز چهارشنبه 13 اردیبهشت از ساعت20 و 30 همزمان با مراسم نخستین سالگرد شهادت جستجوگر نور سردار علیرضا شمسی‌پور در حسینیه امام خمینی‌(ره‌) همدان برگزار می‌شود.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه

منابع خبری از شهادت یک خبرنگار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران خانه‌اش در منطقه الجنینه در شرق رفح توسط رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این خبرنگار صبح امروز به شهادت رسید.

سندیکای خبرنگاران فلسطینی در اواخر فروردین امسال در گزارشی از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ خبرنگار در جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه مارس در نوار غزه خبر داد.

 در ماه مارس، نیروهای اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی مرتکب شدند که طی آن ۶ خبرنگار شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته آزادی‌ها وابسته به سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد از این ۶ خبرنگار سه تن به دلیل بمباران خانه‌هایشان به شهادت رسیدند. سه خبرنگار دیگر هم بر اثر اصابت گلوله و ترکش شهید و ۹ تن دیگر زخمی و در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این بیانیه می‌افزاید که ارتش اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف از جمله تخریب ۱۲ مؤسسه و خانه متعلق به خبرنگاران در نوار غزه، دستگیری هشت خبرنگار، ۲۴ مورد تخریب و ضبط تجهیزات روزنامه‌نگاری و ۲۲ مورد بازداشت تیم روزنامه‌نگاری برای اخلال در کار را مرتکب شده است.

نقض آزادی مطبوعات به‌ویژه با بسته‌شدن شبکه تلویزیونی فلسطین در شهر قدس و با اخراج تعدادی از خبرنگاران برای پوشش‌ندادن رویدادهای این شهر و اطراف مسجدالاقصی تشدید شده است.

طبق گزارش منابع خبری از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۳۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند.

این اتحادیه اطمینان داد که همواره به دنبال تعقیب رژیم صهیونیستی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای جنایات ارتکابی علیه روزنامه‌نگاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه