Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم- ايرنا- سخنراني سيد مصطفي ميرسليم نامزد دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري عصر دوشنبه در دانشگاه پرديس فارابي قم لغو شد.

به گزارش ايرنا، سخنراني ميرسليم در حالي در ساعت 19:15 دقيقه کنسل اعلام شده که تعدادي از دانشجويان به همراه برخي از مسئولان دانشگاه از ساعت 17:30 در تالار امام خميني (ره) اين دانشگاه حضور داشتند و منتظر حضور مصطفي ميرسليم براي سخنراني بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مجري برنامه، ميرسليم در ساعت 18 در دانشگاه پرديس فارابي قم حاضر شده ولي به دليل خالي بودن بخشي از صندلي هاي سالن راضي به سخنراني نشد.
حدود 50 دانشجو در سالن حضور داشتند.
در اين مراسم مجري برنامه از حجت الاسلام والمسلمين علي محمد يثربي نماينده اسبق قم در مجلس شوراي اسلامي که در سالن حضور داشت براي سخنراني پشت تريبون دعوت کرد و وي نيز به محض حضور در پشت تريبون خطاب به دانشجويان گفت: بنده هم مثل شما آمدم ببينم اينجا چه خبر است ولي حالا گويا بايد خودم خبرساز شوم.
درميان سخنان يثربي، حجت الاسلام و المسلمين مسلم محمدي معاون دانشگاه پرديس فارابي پشت تريبون قرار گرفت و خبر لغو سخنراني ميرسليم را اعلام کرد.
برخي از دانشجويان نيز از لغو اين مراسم دلخور شده بودند از رسانه ها خواستند که نسبت به اين اقدام نامزد انتخابات رياست جمهوري بي تفاوت نباشند.
يکي از دانشجويان نيز شعار ` دانشجو مي ميرد ذلت نمي پذيرد` را با صداي بلند سرداد که مسئولان دانشگاه، دانشجويان را به آرامش دعوت کردند و ساير دانشجويان نيز با وي همراهي نکردند.
از ساعت 17 تا 19:20 دقيقه فيلم تبليغاتي ميرسليم، گفت و گوي وي با شبکه خبر، مصاحبه وي با خبرنگاران بعد از ثبت نام در وزارت کشور و نشست خبري وي به صورت کامل براي دانشجويان پخش شد.
ميرسليم در مسجد حضرت ابوالفضل العباس در منطقه امامزاده ابراهيم قم سخنراني کرد.
وي دوشنبه به شهر مقدس قم سفر تبليغاتي داشت و از شهرک شکوهيه نيز بازديد کرد.
7401/ 6133/ 1876
خبرنگار: بهمن اطمينان ** انتشار: غلامرضا مالک زاده



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس