Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:56:19 GMT

مارین لوپن رقیب انتخاباتی اش را دشمن خطاب کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۱۲۰۶

مارین لوپن رقیب انتخاباتی اش را دشمن خطاب کرد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در کمتر از یک هفته باقیمانده به زمان برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، مارین لوپن رقیب انتخاباتی اش را دشمن قلمداد کرد. شبکه تلویزیونی یورونیوز گزارش داد در کمتر از یک هفته به برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، رقابت های انتخاباتی در این کشور بین امانوئل ماکرون و ماری لوپن تشدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید در حالی که یک هفته دیگر یعنی یکشنبه آینده برابر با هفتم ماه مه، بار دیگر مردم فرانسه برای برگزیدن یکی از دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور، به پای صندوق های رای خواهند رفت تا آینده سیاسی کشورشان را رقم بزنند، امانوئل ماکرون با حضور بر مزار ابراهیم بوحرم جوان بیست و نه ساله مراکشی، به وی ادای احترام کرد. ابراهیم بوحرم در روز اول ماه مه سال هزار و نهصد و نود وپنج میلادی، در حاشیه تجمع سیاسی طرفداران مارین لوپن و در جریان یک تظاهرات و تجمع سیاسی، توسط حامیان راست گرای افراطی و هواداران حزب جبهه ملی فرانسه به رهبری مارین لوپن به قتل رسید. ماکرون با اشاره اندیشه های جبهه ملی فرانسه گفت: خیلی از مردم به این تفکر عادت کردند اما من نه؛ من هرگز فراموش نخواهم کرد. من تا آخرین ثانیه علیه مارین لوپن مبارزه می کنم، نه تنها به خاطر برنامه اش، بلکه به دلیل اندیشه و برداشتی که از دموکراسی فرانسه دارد. این در حالی است که جشن روز کارگر امسال فرانسه تحت تاثیر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری این کشور برگزار شد. مارین لوپن، نامزد راه یافته به دور دوم در سخنرانی خود به مناسبت روز کارگر، رقیبش، امانوئل ماکرون را دشمن مردم و نماینده نظام سرمایه داری مورد خطاب قرار داده است. خانم لوپن که در میان هوادارانش در محله سن دنی پاریس سخنرانی می کرد گفت: ماکرون همان فرانسوا اولاند است که می خواهد در قدرت بماند. وی افزود: رقیب مردم فرانسه، دنیای سرمایه است؛ و این بار یک اسم هم دارد، چهره اش هم مشخص است، حزب هم دارد، نامزد ریاست جمهوری هم هست، اسم او امانوئل ماکرون است. در مقابل سرمایه بایستید. من فردی نیستم که در برابر جهان ثروت بی تفاوت باقی بمانم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: روسیه پیروز جنگ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه و اروپا باید برای تعامل در آینده آماده شوند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز جمعه اعلام کرد که روسیه هیچ کشوری را در اروپا تهدید نمی کند و انتظار دارد که هیچ کشور اروپایی نیز تهدیدی برای روسیه نباشد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که روسیه و اروپا دیگر نمی توانند روابطی مانند گذشته داشته باشند و مسکو تجربیات فعلی را در نظر خواهد گرفت.

پسکوف گفت که عملیات ویژه نظامی با موفقیت برای روسیه به پایان می رسد و پس از آن روسیه و اروپا باید در خصوص نحوه تعامل با هم به توافق برسند.

سخنگوی کرملین تاکید کرد که مقدمات سفر رییس جمهور روسیه به چین در مراحل پایانی آماده سازی است و مسائل زیادی در دستور کار این سفر قرار دارد.

کد خبر 6089136

دیگر خبرها

  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است