Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-09@02:10:50 GMT

در هوای نه سرد و نه گرم چه بپوشیم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۱۳۰۴

در هوای نه سرد و نه گرم چه بپوشیم؟

به گزارش پارس نیوز،

برای همین بهتر است هر سال با شروع این فصل به سراغ لباس‌هایی با جنس مناسب بروید تا در این آب و هوا نه سرما بخورید و نه عرق بریزید. پس در ادامه به شما خواهیم گفت که منظور ما دقیقا چه جنس لباس‌هایی است.

این فصل زمان مناسبی برای زیرورو کردن کمد لباس‌ها برای استقبال از گرما و جمع‌آوری لباس‌های زمستانی و ضخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما لابه‌لای این تغییرات دو جنس لباس را برای روزهای بهاری خود کنار بگذارید؛

لباس‌های نخی و پنبه‌ای: این جنس لباس یکی از پرطرفدارترین پارچه‌ها و بهترین جایگزین لباس‌های زمستانی برای پوشش در فصل بهار است. لباس‌هایی از این جنس به‌دلیل خاصیت قابل تنفس بودن پارچه‌اش که قابلیت رد و بدل کردن هوا را دارد، مانع از ایجاد عرق روی سطح پوست شده و بهترین پارچه‌ای است که هوای گرم را بین پوست بدن و لباس نگه نمی‌دارد. از طرفی نرم و لطیف بودن آن به خاطر ظرافت به‌کار رفته در پارچه احساس راحتی و سبکی ویژه‌ای به شما می‌بخشد. تنها عیب این جنس لباس‌ها این است که معمولا دوام کمی در برابر استفاده مداوم و شست‌وشو دارد و شکل ظاهری آن خیلی زود تغییر می‌کند. با این حال بهترین انتخاب برای لذت بردن از بهار و هوای آن همین جنس لباس‌هاست.

لباس‌های کتان: این جنس پارچه هم که هواداران زیادی بویژه در بین آقایان دارد به‌دلیل نگه نداشتن گرما میان پوست بدن و خود یکی از گزینه‌های اصلی پوشش در فصل خوش بهار است. شاید کمتر شنیده باشید، اما لباس‌هایی از جنس کتان مرغوب بدن شما را تازه و خنک نگه می‌دارد. پس برای رفتن به محل کار یا مهمانی حتما پوشیدن کت‌های کتان و بهاری را تجربه کنید. خانم‌ها هم می‌توانند با شلوار و مانتوهایی از این جنس و با رنگ روشن پوشش خود را بهاری کنند. البته با درنظر گرفتن این نکته که این لباس‌ها براحتی چروک می‌شود و ظاهر بدی به خود می‌گیرد. اما در برابر همه ویژگی‌های مثبت و راحتی این جنس لباس، می‌شود از تنها ایراد آن چشم‌پوشی کرد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ لباس نامرئی شیطان بزرگ | رسوایی دموکراسی و آزادی بیان آمریکایی

امروز، رسوایی آمریکا و مزدورانش آنقدر آشکار و بزرگ است که هر آزاده و شریفی با هر دین و در هر کجای دنیا آن را فریاد می زند. و این خاصیت خون احیاگر غزه شریف است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3082283 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ابداع پارچه‌ای نازک‌تر از موی انسان که جاذب صداست
  • کاریکاتور/ لباس نامرئی شیطان بزرگ | رسوایی دموکراسی و آزادی بیان آمریکایی
  • پرفروش‌ترین لباس‌های فصل جاری NBA
  • لباس آناتومی با چاشنی فانتزی (عکس)
  • باید و نبایدهای لباس پوشیدن در سفر بهاری
  • کیسه هوای لباس موتورسواران چگونه عمل می کند ؟ (فیلم)
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد