Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@06:27:41 GMT

برگزاری داربی مادرید با حضور دو گاوباز در ترکیب اصلی!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۱۳۸۳

صراط: رئال مادرید و اتلتیکومادرید در یک بازی دوستانه از دو گاو باز مشهور اسپانیا در ترکیب خود بهره بردند.

به گزارش ایسنا، گاوبازی و فوتبال دو رشته محبوب در اسپانیا است. حضور گاوبازها در بازی‌های خیریه مرسوم است. در این کشور فوتبال ابتدا با استقبال خوبی روبه‌رو نشد و به عنوان یک ورزش خارجی به حساب می‌آمد اما پس از مدتی، همچون گاوبازی به یک رشته محبوب تبدیل شد و حتی گاوبازها نیز به سمت فوتبال رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از آنها ایگناسیو سانچس مخیاس، گاوباز پرآوازه‌ای بود که فدریکو گارسیا لورکا نیز شعر زیبایی را در وصف او سروده است. سانچس مخیا در زندگی پر فراز و نشیبش برای چند ماه ریاست باشگاه رئال بتیس را برعهده گرفت. آنتونیته دیگر گاوباز اسپانیایی خیلی خوب فوتبال بازی می‌کرد. او و کورو خیرون، بازی‌هایی را که هنرمندان برابر گاو بازان انجام می‌دادند را تحسین می‌کردند. این موضوع باعث جذاب‌تر شدن تعطیلات سال نو مادرید در دهه هفتاد شده بود.

مونتالو که بازیکن مادرید بود، در یک مراسمی گاوبازی کرد. در این مراسم آنتونیته نیز گاوبازی کرد اما عجیب‌ترین ارتباط این دو ورزش در سی‌ام دسامبر ۱۹۹۸ اتفاق افتاد. قرار بود بازی خیریه‌ای برای سیل‌زدگان هندوراس انجام شود. در یکی از برنامه‌های شبکه SER خوسه رامون به دو روسای باشگاه رئال مادرید و اتلتیکومادرید پیشنهاد داد تا بازی متفاوتی را برگزار کنند. او گفت که از دو گاوباز مشهور به نام‌های انریکه پونسه و خوسه توماس در ترکیب بهره ببرند.

پونسه والنسیایی بهترین گاوباز اسپانیا بود. از طرفی خوسه توماس، مادریدی بود و برابر یک گاو غیر عادی قدرتمند عمل می‌کرد. او هنرمندانه و با ریسک بازی می‌کرد که این باعث می‌شد تهدیدی برای جایگاهش باشد. گاوباز والنسیایی اما طرفدار رئال مادرید بود. فرناندو هیرو و رائول گونسالس دوست‌های او محسوب می‌شدند اما خوسه توماس طرفدار اتلتیکو بود. هر دو بازیکن به خوبی فوتبال بازی می‌کردند. به همین خاطر پیشنهاد خوبی داده شده بود.

دو باشگاه مادریدی به خاطر حضور دو گاوباز مشهور تصمیم گرفتند یک بازی رسمی را برگزار کنند. گاس هیدینک و آریگو ساچی بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستادند و از هر دو گاوباز به عنوان مهاجم استفاده کردند. پونسه و خوسه توماس، پیراهن شماره ۹ که نام‌هایشان پشت آن ثبت شده بود را بر تن کردند. پونسه چند روز پیش از این دیدار چند جلسه با دوستانش یعنی هیرو و رائول تمرین کرد. از طرفی باشگاه اتلتیکو، وینچنزو پینوکولینی را فرستاد تا به خوسه توماس برخی از قوانین را یاد بدهد. همچنین وضعیت تکنیکی و فیزیکی‌اش را بسنجد.

حضور دو گاوباز در این دیدار، آخرین راه حل برای بهتر شدن گیشه بود. این حضور خیلی تاثیر گذار بود چون آن شب بارانی بود و فقط بازی دوستانه دو تیم مادریدی هواداران را به تماشای این بازی جذب نمی‌کرد. پونسه و توماس بازی خوبی به نمایش گذاشتند و گویی بازیکنان حرفه‌ای بودند. با این حال عملکرد عجیبی از خود نشان ندادند. پونسه ۵۶ دقیقه بازی کرد و به خوبی از طرف رائول و پردراگ میاتوویچ در خط حمله حمایت شد. ۹ ضربه زد که خوب بودند. او توانست یک شوت را به سمت دروازه خوسه مولینا بزند که دروازه‌بان اتلتیکو آن را مهار کرد. از طرفی خوسه توماس، ۴۷ دقیقه در میدان حضور داشت. او با وجود اینکه در خط حمله در نزدیکی‌اش هم تیمی خود را نمی‌دید اما توانست در ۱۱ توپ اثرگذار باشد. او یک بار هم به سمت دروازه شوت کرد که به خارج از زمین رفت و در مجموع بازی خوبی به نمایش گذاشت. هر دو گاوباز از این تجربه خاص خشنود بودند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید