Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل از آغاز گلاب گیری از گل های برداشت شده از کویر این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰ واحد صنعتی و سنتی گلابگیری در این شهرستان فعالیت می کنند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان اصفهان، حسین فتاحی افزود: واحدهای صنعتی و سنتی گلابگیری آران و بیدگل کار گلابگیری را در شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، ابوزدآباد و روستای یزدل انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی تاکید کرد: برداشت گل از ابتدای اردیبهشت ماه از ۳۰ هکتار از مزارع کویر آران و بیدگل آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه دارد. مدیر جهاد کشاورزی آران و بیدگل ادامه داد: پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۰۰ تن گلاب ناب از ۳۰ هکتار گل برداشت شده در شهرستان گرفته شود. وی با اشاره به اجرای طرح تغییر الگوی کشت در آران و بیدگل با توجه به کم آبی شدید در منطقه کویری آران و بیدگل تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح امسال سطح زیر کشت گل در آران و بیدگل ۲۵ درصد افزایش یافته است. فتاحی از برنامه ریزی جهت افزایش سطح زیر کشت و جایگزینی این محصول با سایر محصولات پرمصرف آب خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها سطح زیر کشت این محصول تا سال ۱۴۰۴ به ۱۰۰ هکتار افزایش می یابد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل