Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازلرستان؛حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان برگزار شد از سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی 13 اردیبهشت‌ماه به مرکز استان لرستان سفر می‌کند.
وی افزود: سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان لرستان پس از دیدار با مردم نجیب استان ایلام از طریق راه مواصلاتی غرب و شهرستان کوهدشت انجام می‌شود که در بدو ورود به استان پس از تجدید میثاق با شهدا در جمع مردم فهیم خرم‌آباد حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی ساعت 16 عصر روز چهارشنبه در مجموعه تختی و در سالن سرپوشیده شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه دیدار حجت‌الاسلام رئیسی با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از دیگر برنامه‌های سفر وی به استان لرستان است تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی از طریق راه خرم‌آباد- بروجرد از استان لرستان خارج و به استان مرکزی سفر می‌کنند.
حجت‌الاسلام خدایی بیان کرد: حجت الاسم رئیسی در سفر خود به استان لرستان راهبرد خود را پیرامون انتخابات اعلام و چگونگی تحقق مطالبات دولت را تبیین خواهند کرد در جهت اینکه چگونه باید دردها و موانع پیشرفت نظام اسلامی را بشناسند و برطرف کنند.
وی خاطرنشان کرد: تبیین چگونگی اقدامات دولت در راستای کاهش فقر، فساد و بیکاری در لرستان که یکی از استان‌های محروم کشور است از دیگر موضوعات سخنرانی وی در استان لرستان است.
تشکیل معاونت‌های مخلتف در ستاد رئیسی
خدایی در ارتباط با تشکیل معاونت‌های ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان افزود: معاونت شهرستان‌ها، معاونت پشتیبانی و مالی، معاونت بانوان، معاونت علمی، معاونت تبلیغی و تحقیقی و معاونت حقوقی و معاونت اقشار از جمله معاونت‌هایی است که در استان شکل‌گرفته است.
وی معاونت علمی و بانوان را یک معاونت مستقل دانست و عنوان کرد: معاونت اقشار نیز در زیرمجموعه مسئولیت‌های ستاد قرارگرفته است.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان بیان کرد: در زیرمجموعه اقشار نیز قشرهای مختلف مردم اعم از اصناف و بازاریان، کشاورزان، طلاب و روحانیت، دانشجویان، صنعت گران، صاحبان تجارت و صنعت و قشرهای مختلفی در نظر گرفته‌شده است.
استفاده از چهرهای سیاسی و ارزشی استان در ستاد رئیسی
وی به استفاده از ظرفیت چهرهای سیاسی و ارزشی استان در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اشاره کرد و گفت: ضمن استفاده از چهرهای قدیمی از جوانان و افراد جدیدتر برای شورونشاط بیشتر استفاده‌ شده است.
خدایی با اشاره به فعالیت اقشار جوان در ستاد تبلیغاتی رئیسی تصریح کرد: در ستاد جوانان موضوعات مربوط به جوانان و موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و قومیتی مطرح می‌شود که در این بخش سعی شده به‌گونه‌ای کار شکل گیرد که جوانان متوجه هدف قرار گیرند.
وی ستاد حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان را تنها یک ستاد دانست و خاطرنشان کرد: ستادهایی که در شهرستان‌های استان شکل‌گرفته‌اند از ستاد مرکزی استان حکم گرفته‌اند.
شکل گیری ستادهای شهرستانی
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان اظهار داشت: ستادهای مردمی نیز در حواشی ستادهای شهرستانی شکل‌گرفته و مشغول به فعالیت هستند و بر کارها آن‌ها نیز نظارت انجام می‌شود که در این راستا باید گفت همه همدل و همراه هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: احتمال تغییر در دولت یازدهم بسیار زیاد است چراکه مجموعه نظرسنجی‌ها و جو حاکم بر عموم جامعه می‌گوید همه باید منتظر تغییر در فضای دولت یازدهم باشیم.
خدایی عنوان کرد: آنچه مسلم است بسیاری از طیف حداکثری جامعه نسبت به وضع موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه نارضایتی دارند و همه باید منتظر باشیم تا چنین تغییری اتفاق بیفتد.
احتمال پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات بسیار زیاد است
وی بیان کرد: احتمال پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات بسیار زیاد است ازاین‌جهت به‌صراحت اعلام کردند که رقیب ما شخص روحانی نیست بلکه رقیب ما فقر، فساد، تبعیض و بیکاری است.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان بیان کرد: ازآن‌جهت که حجت‌الاسلام رئیسی مبارزه با امور مذکور را وجهه اهمیت قرار داده‌اند مردم ما به‌ویژه مردم استان لرستان که نوعی صداقت را از این سید بزرگوار و خادم امام هشتم (ع) دیده‌اند از وی حمایت می‌کنند و با توجه به سبقه فراجناحی بودن وی پیروزی‌اش در انتخابات قریب‌الوقوع است گرچه باید فعالیت رقبای دیگر را جدی گرفت.
وی گفت: همه‌کسانی که احساس می‌کنند نسبت به فقر، فساد، تبعیض و نا عدالتی در جامعه بیزارند باید پای‌کار بیاید تا شاهد تحقق دولت اسلامی مبتنی بر توان داخلی و آرمان‌های امام راحل و رهبری باشیم.
حجت‌الاسلام رئیسی برای انصراف نیامده است
خدایی بابیان اینکه احتمال تعامل و رسیدن به توافق با سایر کاندیداها به‌ویژه محمدباقر قالیباف وجود دارد تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی برای انصراف نیامده بلکه آمده تا بماند تا تحولات ارزشی و انقلابی و همه‌جانبه‌ای را در کشور اسلامی رقم بزند.
وی اظهار داشت: رویکرد حجت‌الاسلام رئیسی یک رویکرد کاملاً فراجناحی است و چتر فضای تبلیغاتی وی غیر اصول‌گرایان را نیز شامل می‌شود به‌طوری‌که برای از جبهه اصلاح‌طلب نیز آمادگی خود را برای حمایت از حجت‌الا‌سلام رئیسی اعلام کرده‌اند ازاین‌رو ما نیز به دلیل راهبرد فراجناحی از حضور همه طیف‌ها به‌ویژه اصلاح‌طلبان استقبال می‌کنیم.
رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در استان لرستان در پاسخ به این سؤال که آیا انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم می‌رود یا نه گفت: اگر آرایش سیاسی به همین شکل جلو برود امکان اینکه به مرحله دوم کشیده شود وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: ستاد مرکزی حجت اسلام رئیسی در خرم‌آباد، سبزه‌میدان کوچه مرحوم آیت‌الله کمالوند واقع‌شده است.
انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی سختگیرانه است و فرد موردنظر در پست‌های مختلف باید با تلاش بسیار در امر خدمتگزاری به مردم ظاهر شود.

وی گفت: زیویار تمام توان خود را در مأموریت کاری به کار گرفت و تلاش‌های پیدا و پنهان این شخصیت در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

امام جمعه خرم آباد با آرزوی موفقیت برای شفقت به عنوان استاندار جدید ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های بیشماری در تمامی حوزه‌های مختلف است که از گذشته تاکنون به دلایل مختلف مغفول مانده است.

وی یادآور شد: لرستان از مشکلات بیشماری رنج می‌برد و باتوجه به ظرفیت‌های بیشمار باید بیکاری برطرف و اشتغالزایی شکوفا شود.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد در لرستان وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: استاندار جدید در مقطع حساسی مسوولیت لرستان را برعهده گرفت و با ارتباط با وزیر کشور باید به صورت ویژه به مشکلات لرستان رسیدگی کند، در غیر اینصورت باید در انتظار معارفه جدید باشیم.

وی ادامه داد: نگاه دولت به استان لرستان باید تغییر کند، چراکه بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام همچنان وضعیت نامعلوم دارند، بسیاری از صنایع در این استان وجود دارد که گره‌های آن به دست مرکزنشینان برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: دولت باید به قول‌هایی که در گذشته برای آبادانی لرستان داده است، عمل کند و انتظار داریم مسایل مختلف مطرح شود، چراکه بار‌ها به سران سه قوه نامه نگاری کردیم تا مشکلات را بیان کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی بیان کرد: مردم این استان بسیار شریف و ولایت مدار و شایسته خدمت هستند و امیدواریم پس از مدت‌ها خبر‌های خوش اطلاع رسانی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد