Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شعبه تامین اجتماعی جاجرم ضمن بیان این مطلب به جمعیت ٣٤هزار و ٧٨١ نفری شهرستان جاجرم و ٢٤ هزار و٥٩٩ نفری شهرستان گرمه اشاره کرد وگفت: در این راستا ٥٥ درصد جمعیت شهرستان های جاجرم وگرمه از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازجاجرم ،محمد جواد بهروز، رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم، ضمن بیان این مطلب به جمعیت ٣٤هزار و ٧٨١ نفری شهرستان جاجرم و ٢٤ هزار و٥٩٩ نفری شهرستان گرمه اشاره کرد وگفت: در این راستا ٥٥ درصد جمعیت شهرستان های جاجرم وگرمه از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان گرمه وجاجرم را تا پایان سال ٩٥، ١٠ هزار و ٤١٣ نفر اعلام کرد وافزود: ٦ هزار و ٦٢٨ نفر نیز از بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی هستند.

بهروز تعداد خانواده های تبعی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی این دو شهرستان را ٢١ هزار و ٣٦٢ نفر اعلام کرد.

وی بیمه شدگان خاص را به تعداد ٥٨ نفر، بیمه شدگان اختیاری این دو شهرستان را ١١٠ نفر ذکر کرد و بیمه شدگان حرف و م شاغل آزاد را ٨٨١ نفر اعلام کرد.

بهروز از تعداد ٨٦٥ پرونده مستمری بگیران تامین اجتماعی درشهرستان های گرمه و جاجرم خبرداد و گفت: تا پایان سال گذشته یک هزار و ٣٧٣ نفر کارگر ساختمانی در این دوشهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند.

وی افزود: درحال حاضر یک هزار و ٢١ کارگاه فعال ونیمه فعال در شهرستان های گرمه وجاجرم مشمول بیمه تامین اجتماعی هستنند.

رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم همچنین تعداد افراد بهره مند از مزایای بیمه بیکاری تامین اجتماعی در شهرستان گرمه وجاجرم را ٣٩ نفر برشمرد.

وی تعداد قالی بافان کددار شهرستان های گرمه وجاجرم را ٢٤١ نفر ذکر کرد وافزود: یک هزار و ١٣ نفر راننده برون شهری و ٤٦ راننده درون شهری نیز زیر چتر حمایتی بیمه تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان