Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،خانم نقدی اظهار داشت: این شیوه نقاشی به صورت سیاه سفیده و از ابزاری چون زغال و مداد و قلمو استفاده شده

این نمایشگاه در سطح استان برای اولین بار برپا گردیده و خوشبختانه تاکنون از استقبال خوبی برخوردار بوده.

نقدی بیان داشت : من به مدت یک ساله که تو این رشته و زیر نظر استاد خوبم جناب جعفری فعالیت دارم و به خاطر علاقه و تشویق خانواده و دوستان بوده که موفق به برپایی این نمایشگاه شدم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرجو در ادامه گفت : در ایران استادانی چون آقای فروجی و ابجد در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و باتوجه به نوپا بودن این رشته هنری در کشور امیدواریم هرچه زودتر به جایگاه خود در کشور برسد .
در پایان خانم مهوش نقدی چگنی ضمن تشکر از کلیه مسئولین و دوستانی که جهت برپایی این نمایشگاه زحمات زیادی کشیده اند ، خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولین و دست اندرکاران هنری در این زمینه شد.

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نمایشگاه «ماه دوم» شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و هنرمندان تجسمی در حرکتی بشردوستانه درآمد حاصل از فروش آثار این نمایشگاه را جهت حمایت از کودکان غزه اختصاص خواهند داد.

پس از برگزاری موفق دومین نمایشگاه «ماه دوم» که در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با استقبال خوب هنرمندان شاخص و شهروندان، روبه‌رو شده بود، سومین نمایشگاه «ماه دوم» با کیوریتوری محمدعلی سعیدی زیر نظر مدیریت هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از ناصر اویسی، رضا بانگیز، اردشیر بروجنی، بهمن بروجنی، صادق بریرانی، طاها بهبهانی، صادق تبریزی، بهنام جلالی جعفری، هادی جمالی، مهدی حسینی، ابراهیم حقیقی، مصطفی خزایی، کامبیز درم‌بخش، محمدعلی سعیدی، هوشنگ سیحون، پرویز شاپور، منیژه صحی، امیر شاهرخ فر یوسفی، منصور قندریز، عباس کیارستمی، مارکو گریگوریان، مرتضی گودرزی دیباج، حسین محجوبی، اردشیر، ایراندخت و بهمن محصص، مرتضی ممیز، بهداد نجفی اسدالهی، احمد نصرالهی و رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۹۶۰۴۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6087671

دیگر خبرها

  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود