Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب‌سايت چيدانه - فاطمه افشاريان: در اين مطلب مي‌خواهيم با چگونگي ورود عشق و زيبايي به اتاق‌خواب که به کمک رنگ نارنجي تند، آلويي زيبا و قهوه‌اي صورت مي‌گيرد آشنا شده و آن را مطالعه کنيم. اکنون زمان مناسبي است تا رنگ‌هايي که فضاي شاعرانه‌اي در اتاق‌خواب مستر به وجود مي‌آورند را بررسي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين موضوع يکي از محبوب‌ترين‌هاي سال 2016 بود، اما خيلي از خوانندگان با برخي از رنگ‌هاي انتخابي مخالف بودند. با توجه به بازخورد خوانندگان، در اينجا تعدادي ديگر از رنگ‌هاي رمانتيک را در نظر داشته و بررسي خواهيم کرد.

1. نارنجي هاي درخشان در اتاق خواب رمانتيک




طبق مطالعه و بررسي‌اي که در انگلستان صورت گرفته است، بسياري از خوانندگان با رنگ‌هاي منتخب کاراملي به‌عنوان رنگ اغواگر کاملاً مخالف‌اند. براي افرادي که مي‌گويند کاراملي برايشان "خيلي قهوه‌اي" است، نارنجي به‌عنوان جايگزين مي‌تواند انتخاب مناسب‌تري باشد.




درواقع ازنظر بسياري از افراد براي ايجاد احساسي عاشقانه در اتاق‌خواب تان، نارنجي رنگ مناسبي براي شما خواهد بود، درحالي‌که تصوير اول ديواري نارنجي‌رنگ است که مقداري نيز با زرد همراه شده. رنگ ديوار نارنجي در اتاق‌خواب دوم بيشتر به قرمز متمايل است، اما بااين‌حال هر دورنگ، گرم و جايگزيني دلپذير براي رنگ کاراملي هستند.

اين دو سايه از رنگ نارنجي انتخاب هاي مناسبي هستند.






2. بنفش آلويي و بنفش براي رنگ ديوار اتاق خواب

رنگ‌هاي اغواگر ديگري که توسط خوانندگان گفته‌شده‌اند طيف‌هاي آلويي و بنفش هستند. اين رنگ‌هاي جذاب، آرامش‌بخش و داراي حس راحتي و آسودگي هستند.




اگر به سمت طيف‌هاي تيره‌تري برويد که در تصوير نشان داده‌شده است، مقداري رنگ ملايم متضاد و اشيايي که داراي درخشندگي مناسب و کافي‌اند استفاده کنيد تا احساس لطافت و حس عاشقانه بيشتري در آن حفظ‌شده و تاريک و دلگير نشود.




اين دو سايه از رنگ بنفش انتخاب هاي مناسبي هستند.





3. آبي تيره براي رنگ اتاق خواب عروس

درحالي‌که بسياري بيان کردند که رنگ‌هاي گرم ازنظر ايجاد فضايي خودماني و دعوت‌کننده در اتاق‌خوابشان داراي اولويت است، تعدادي نيز گفته‌اند که آبي تيره را بيشتر ترجيح مي‌دهند.





ممکن است آبي سير استفاده‌شده در تصاوير براي کساني که در آب‌وهواي سرد زندگي مي‌کنند بسيار سرد به نظر برسد، اما اگر در جايي که شما زندگي مي‌کنيد هوا گرم و يا معتدل است، مي‌توانيد از رنگ‌هاي سردي مانند اين نمونه در اتاق‌خواب دوري‌کنيد.


اين دو سايه از رنگ آبي انتخاب هاي مناسبي هستند.







4. رنگ اتاق خواب کله غازي

از اينکه رضايت و قدرداني افراد زيادي را در رابطه با استفاده از کله غازي به‌عنوان رنگ اتاق‌خواب رمانتيک خود مشاهده کردم بسيار خوشنود و خوشحال شدم. ازآنجايي‌که حس مي‌کنم اين رنگ که ترکيبي دورگه از آبي و سبز است گرماي غيرمنتظره و مناسبي را به اتاق‌خواب مستر مي‌بخشد آن‌هم بدون اينکه انرژي اضافي به آن بدهد به اين رنگ علاقه زيادي دارم. اين رنگ براي آن‌که براي هر 4 ديوار استفاده شود بسيار برجسته و تقريباً نامناسب است؛ بنابراين همان‌طور که در تصوير نشان داده‌شده است به استفاده از آن فقط به‌عنوان نقطه عطف فکر کنيد.




و يا رنگ را به ديوار پشت تخت محدود کنيد، آن‌هم به‌گونه‌اي که در تصوير ديگري مشاهده مي‌کنيد. اين کار انفجاري عالي و کارآمد از رنگي سرزنده در مقابل فضاهاي خنثي و بي‌رنگ به‌حساب مي‌آيد.




اين دو سايه از رنگ سبز-آبي يا همان کله غازي انتخاب هاي مناسبي هستند.





5. قهوه اي خاکي براي اتاق خواب رمانتيک

رنگ محبوب ديگري که مکرراً ذکرشده است، طيف قهوه‌اي پررنگ و گرم است. قهوه‌اي به‌عنوان رنگي خنثي، مي‌تواند براي استفاده رنگ پس‌زمينه براي رنگ‌هاي تند ديگر به‌حساب آيد؛ مانند نقطه عطف نارنجي در تصوير و رنگ مرجاني صندلي اتاق‌خواب در تصوير دوم، ولي شبيه به بنفش تيره و رنگ‌هاي بنفش آلويي، مي‌توانيد قهوه‌اي تيره را با عناصر سفيد يا شيري متعادل کنيد تا طرح رنگ خيلي سنگين احساس نشود.








البته شما همچنين مي‌توانيد تن‌هاي قهوه‌اي پررنگ را اطراف اتاق‌خوابتان به کمک عناصري چوبي تزريق کنيد. ديوارها و سقف‌هاي مزين به چوب در اين اتاق‌خواب واقعاً احساس راحتي، آرامش و لطافت را کاهش مي‌دهد.




اين دو سايه از رنگ قهوه اي انتخاب هاي مناسبي هستند.





منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید