Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه افتتاح طرح های توسعه بیمارستان افضلی پور کرمان، اظهار داشت: در شهرستان بافت، کلینیک ویژه پیشرفته ای افتتاح شد و مرکز جراحی محدود چشم نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت در حال ساخت است که به زودی تکمیل می شود.
وزیر بهداشت به بازدید خود از بیمارستان در حال ساخت شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: این بیمارستان در حال حاضر حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با هماهنگی های انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، بنا شد که تا پایان امسال، این بیمارستان تکمیل و افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر هاشمی اضافه کرد: در ادامه سفر یک روزه به استان کرمان، بیمارستان زیبا و مجهز افضل الدین ابوحامد کوهبنانی شهرستان کوهبنان را افتتاح کردیم و در شهر کرمان نیز طرح های توسعه بیمارستان افضلی پور شامل بخش اورژانس، کلینیک ویژه با 45 مطب پزشکی و بلوک های زایمانی به بهره برداری رسید.
وزیر بهداشت گفت: مادران باردار در بلوک های زایمانی، مورد تکریم و احترام قرار می گیرند و در هر اتاق زایمان، وسایل مورد نیاز فراهم شده و برعکس گذشته که زائو برای زایمان به اتاق عمل می رفت، در این واحدها، تیم زایمانی بر بالین مادر در واحدهای زایمانی حاضر می شوند و بستگان و همراهان مادر باردار نیز می توانند در کنار آنها حضور داشته باشند.
دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: علاوه بر این پروژه ها، مجموعه ای آموزشی و نیز رفاهی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد و در هر سفر که به استان کرمان آمدیم، یا تصمیم مهمی برای ارتقای سلامت مردم گرفته شده و یا بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردم افتتاح شده است.
وزیر بهداشت از افتتاح بیمارستان رودبار و آغاز عملیات ساخت بیمارستان در شهرستانهای فاریاب و کهنوج خبر داد و گفت: در شهرستان جیرفت ساخت بیمارستان 240 تختخوابی به زودی آغاز می شود.
دکتر هاشمی تعداد تخت های بیمارستانی در حال ساخت در استان کرمان را 1600 تخت بیمارستانی عنوان کرد و افزود: در صورتی که این تعداد تخت بیمارستانی به بهره برداری برسند، به اندازه کل تعداد تخت های موجود استان کرمان تا قبل از دولت یازدهم، شاهد افتتاح تخت های جدید خواهیم بود.
وزیر بهداشت با بیان اینکه اولین باری که از بیمارستان افضلی پور بازدید کردم، گرفتاری ها و مشکلات مردم، بسیار زیاد بود، افزود: در حال حاضر، وضعیت درمان در استان کرمان، نسبتا مناسب است و لازم است که تلاش کنیم و به شرایط مطلوب برسیم.
دکتر هاشمی در پایان از افتخار آفرینی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در عرصه های ملی و بین المللی و تربیت نیروهای انسانی ارزشمند و با استعداد و نیز توسعه پژوهش در این دانشگاه، تقدیر کرد.

دریافت کننده:نیوشا یعقوبی/انتشار:زهره حاجیان

700/701

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وحدانی فر صبح سه شنبه در جشن روز معلم که در سالن شهید مطهری دهدشت برگزار شد، افزود: معلمی شغل انبیاست و همانطور که پیامبر فرمود بعثت من بعثت معلمی است.

وی تصریح کرد: فرزندان جامعه که تربیتش در اختیار شما است با کلام شما رفتار یاد نمی‌گیرند، بلکه با رفتار یاد می‌گیرند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آنچه باعث ساختن جامعه می‌شود این است که معلم اصلاح انجام دهد، افزود: اگر می‌خواهیم جامعه اصلاح و سرمایه گذاری در ابعاد مختلف انجام دهیم، راه آن توجه به آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه معلم باید برای حریم خود ارزش قائل شود، تاکید کرد: تا فرهنگ جامعه درست نشود و جایگاه معلم ارزش پیدا نکند و حرمت معلم توسط جامعه رعایت نشود، آموزش و پرورش ارتقا نمی‌یابد.

وی بیان کرد: برای خدا کار کنید و آنچه را که بیان می‌کنید و بذری که در ذهن دانش آموز می کارید، این بذر در آینده نمو خواهد کرد پ ببینید این بذر، بذر امید است یا بذر ناامیدی در جامعه رواج می‌یابد.

حجت الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: همه امید و نا امیدی‌ها را معلم ترسیم می‌کند و اگر تلاش برای خدا باشد خداوند رحمان به کار شما برکت می‌دهد و اگر در جایی کار برکت ندارد، باید ببینیم اخلاص وجود داشت؟.

امام جمعه دهدشت در پایان با یادآوری اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه برتر استان شناخته شد با گلایه از مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاش برای ایجاد یک سالن در شأن معلمان شهرستان کهگیلویه تدبیر شود.

کد خبر 6099088

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • انجام ۵۲ هزار زایمان در بیمارستان‌های فارس
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما