Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:45:29 GMT

شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در رشتخوار

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۴۵۸۷

شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در رشتخوار

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار گفت: مرد 23 ساله که در یکی از شهرستان‌های مجاور با استفاده از سیم کارت یکی از اهالی روستاهای تابعه شهرستان رشتخوار اقدام به تاسیس گروه و انتشار محتویات منافی عفت کرده بود، توسط پلیس فتا رشتخوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، ابولحسن وفایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مرد جوانی که اقدام به انتشار محتویات منافی عفت در فضای مجازی کرده بود، با رصد پلیس فتا شهرستان رشتخوار شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروری انتظامی شهرستان رشتخوار در شرح این خبر گفت: مرد 23 ساله اهل یکی از شهرستان‌های مجاور رشتخوار با استفاده از سیم کارت یکی از اهالی روستاهای تابعه این شهرستان اقدام به ایجاد گروه با محتویات منافی عفت در فضای مجازی کرده بود.

وی در ادامه افزود: با رصد فضای سایبری از سوی کارشناسان پلیس فتا شهرستان رشتخوار، فعالیت گروه غیر اخلاقی با انتشار محتویات منافی عفت در یکی از رسانه‌های مجازی شناسایی و دستگیری عامل و مدیر راه‌اندازی این گروه غیر اخلاقی آغاز شد.

وفایی با اشاره به شناسایی و دستگیری فرد متخلف در رابطه با این پرونده گفت: با شناسایی این جوان متخلف در فضای مجازی و تحقیقات انجام شده با هماهنگی قضایی، فرد متخلف دستگیر وبه پلیس فتا شهرستان رشتخوار منتقل شد.

وی در ادامه به دستگیری متهم که جوان 23 ساله بود، اشاره کرد و گفت: فرد متخلف با مواجهه با ادله فنی از سوی پلیس جرم مرتکب شده را پذیرفت و در ادامه اعتراف کرد، سیم کارت یکی از اهالی روستا‌های تابعه شهرستان رشتخوار را به عنوان قرض گرفتم و بدون اطلاع وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضویت پیدا کرده و سپس سیم کارت را پس داده و پس از راه‌اندازی گروه، افرادی را در آن عضو کرده و سپس با انگیزه شوخی و تفریح اقدام به انتشار مطالب غیر اخلاقی و منافی عفت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخواردر پایان از اعزام این فرد متخلف همراه با پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد نادربیگی" روز یکشنبه اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش‌های نوین بررسی جرائم رایانه‌ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضایی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اجرای طرح مقابله با مالخران تلفن همراه سرقتی در البرز

رییس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید و ۲۰۶ موبایل به ظن سرقت کشف شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می‌باشد و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید به عمل آوردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پلیس البرز، شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان