Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد زارعي با اشاره به اجراي طرح تبديل به احسن اراضي موقوفه شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد:‌ اکنون در مرحله ثبت‌نام قرار داريم که با پايان آن طرح اجرايي خواهد شد.

وي با بيان اينکه تاکنون 600 نفر در اين طرح شرکت کرده‌اند که بايد حداقل به 900 شرکت‌کننده برسد افزود: ما به دنبال اين هستيم که مردم براي خانه‌هاي خود سند شش‌دانگ عرصه و اعيان دريافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير اوقاف و امور خيريه کبودراهنگ با اشاره به اينکه بيش از 80 درصد خانه‌هاي کبودراهنگ بدون سند است بیان کرد: متأسفانه از آنجا که اراضي سند ندارند ما با انجام نشدن نيت واقف و عدم پرداخت اجاره‌بهاي خانه‌ها مواجه هستيم.

وي با بيان اينکه اگر خانه‌هاي کبودراهنگ تبديل به احسن شود اجراي نيت واقف انجام مي‌گيرد، گفت: شهروندان تا 15 ارديبهشت امسال وقت دارند تا براي تبديل به احسن اراضي اقدام کنند.

زارعي گفت: اميدواريم کار ثبت‌نام تا چهار روز آينده به پايان برسد اما اگر اين اتفاق نيفتد ما با همان تعداد ثبت‌نام تبديل به احسن اراضي موقوفه شهرستان را آغاز خواهيم کرد.

وي با بيان اينکه اين اقدام طبق صدور مجوز از سوي نماينده معظم ولي فقيه و رئيس سازمان اوقاف و امور خيريه انجام مي‌شود، تصريح کرد: مراحل ثبت‌نام تبديل به احسن اراضي موقوفه شهرستان کبودراهنگ با توجه به صدور اين مجوز از 15 اسفند سال گذشته در حال انجام است.

وي با اشاره به اينکه ثبت‌نام و تشکيل پرونده متقاضيان سه ماه طول مي‌کشد، تأکيد کرد: متقاضيان اين طرح براي ثبت‌نام و انجام روند قانوني به اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان کبودراهنگ مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وي بيان کرد: در اين طرح اراضي موقوفه فقط در محدوده کاربري شهري تبديل به احسن خواهد شد و لازم است با توجه به محدوديت زماني ثبت‌نام، متقاضيان هر چه سريعتر به اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان کبودراهنگ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری با اشاره به نخستین نشا مکانیزه برنج در اراضی شالیزاری شهرستان بهشهر، گفت: اولین نشا مکانیزه برنج رقم طارم هاشمی در اراضی شالیزاری روستای حسین آباد این شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۸۰ درصد نشا شالیزار‌های این شهرستان بصورت مکانیزه انجام شود.

وی با اشاره به خشکسالی احتمالی در سال زراعی جاری به اجرای بیمه برنج و مصرف بهینه آب توسط بهره برداران و تولید کنندگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر
  • گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد