Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:11:50 GMT

جشن پیروزی تیم ملی والیبال امید ایران در اردبیل+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۵۹۵۹

جشن پیروزی تیم ملی والیبال امید ایران در اردبیل+فیلم

جشن پیروزی تیم ملی والیبال امید ایران برابر پاکستان امروز در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد و امروز این استان شور و حال خاصی داشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، تیم ملی والیبال امید ایران امروز در یک بازی خوب و با حمایت تماشاگران اردبیلی مقابل تیم ملی والیبال امید پاکستان در 3 ست متوالی به پیروزی دست یافت که این پیروزی باعث شد ورزش‌دوستان اردبیلی در ورزشگاه رضازاده جشن پیروزی برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ساعتها قبل از بازی تیم ملی والیبال امیدهای ایران و پاکستان هواداران به ورزشگاه رضازاده آمده بودند تا حامی تیم ملی والیبال ایران باشند که با حمایت خود سهم بسزایی در به دست آمدن این پیروزی داشتند.

باتلاش هیئت والیبال استان اردبیل و مسئولان بازی تیم ملی والیبال امیدهای ایران و پاکستان به صورت باشکوهی برگزار شد به طوری که ظرفیت ورزشگاه رضازاده تکمیل بود و این نشان از میزبانی خوب اردبیل و مردم این استان داشت.

تماشاگران اردبیلی گل کاشتند

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: امروز تماشاگران اردبیلی باحضور در ورزشگاه رضازاده گل کاشتند و با تشویقهای پی‌در‌پی تا آخرین دقایق حمایت خود را از تیم ملی والیبال امیدهای ایران نشان دادند.

نادر فلاحی تصریح کرد: مسابقه تیم ملی والیبال امید ایران و پاکستان با حضور بیش از 6 هزار نفر در ورزشگاه رضازاده برگزار شد و مردم اردبیل نشان دادند که شایستگی میزبانی مسابقات بین‌المللی ورزشی را دارند.

وی بیان کرد: ورزش والیبال در اردبیل امروز یک روز خاطره‌انگیزی را در تاریخ خود به ثبت رساند و حضور تماشاگران اردبیلی تعجب مسئولان فدراسیون والیبال آسیا را برانگیخته بود که از مردم و تماشاگران اردبیلی به خاطر حضور باشکوه خود قدردانی می‌کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: بی‌شک در بازیهای آینده تیم ملی والیبال امید ایران تماشاگران اردبیلی بمانند امروز حضور خواهند داشت و با تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت تماشاگران جشن قهرمانی تیم ملی والیبال امید ایران در این دوره از مسابقات آسیایی در ورزشگاه رضازاده برگزار می‌شود.

امروز تماشاگران و ورزش‌دوستان اردبیلی نشان دادند که همیشه یار تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی هستند و بی‌شک حضور باشکوه مردم و تجهیز ورزشگاه رضازاده اردبیل نشان داد که این استان به ویژه مردم اردبیل لیاقت میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی سالنی را دارند که نیاز است مسئولان استان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

حمایت تماشاگران اردبیلی نقش تاثیرگذاریدر پیروزی تیم ملیداشت

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: در مواجهه با تغییر روش بازی تیم پاکستان ما نیز یکی سری تغییرات را به بازیکنان اعلام کردیم که این موضوعات سبب شد بازی را پیروز شویم و در این مسابقات ایران برای صعود به جام جهانی مصر راه دشواری را پیش رو دارد، چرا که تمامی حریفان در این تورنمنت بسیار قدرتمند ظاهر شده‌اند.

سیچلو تصریح کرد: حضور تماشاگران اردبیلی در نخستین بازی ایران و پاکستان بسیار فوق‌العاده بود و امیدوارم که این روند حمایت از تیم ملی والیبال امید ایران در اردبیل ادامه داشته باشد تا بتوانیم با حمایت از هواداران پرشورمان نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی با اشاره به این‌که در این مسابقات هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، اظهار کرد: تیم مالزی در مقابل شگفتی همگان توانست تیم استرالیا را شکست دهد که این موضوع نشان می‌دهد که تمامی حریفان در این تورنمنت قوی ظاهر شده‌اند و باید با انسجام و قدرت در مقابل حریفان خود صف‌آرایی کنیم.

گزارش از اکبر رزمی

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند اظهار کرد: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

وی تصریح کرد: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 748347

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور