Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@22:05:39 GMT

عملیات روانی به سبک استاندار سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۶۹۰۹

عملیات روانی به سبک استاندار سیستان و بلوچستان


به گزارش رجانیوز به نقل از زاهدان نیوز، انجام مصاحبه های امیدوار کننده و البته توخالی، بهترین روش مسئولان دولت یازدهم برای شانه خالی کردن از زیر بار پاسخگویی به ملت و کاهش فشار رسانه های ارزشی است. نظیر این نوع مصاحبه ها طی هفته اخیر از زبان علی اوسط هاشمی استاندار سیستان وبلوچستان که پیشتر هم به عنوان بدقول ترین مسئول سال معرفی شده بود انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از به شهادت رسیدن 9 مرزبان و گروگان گرفتن یک نفر از آنها توسط گروهک تروریستی جیش الظلم، علی اوسط هاشمی در اقدامی بدون تدبیر و تامل و با دستپاچگی زیاد که شاید برگرفته از مشورت‌های مشاوران بی تجربه او بود اعلام کرد که محل اختفای تروریست ها و عوامل آنها شناسایی شده است و در حال تدارک مقدمات برای دستگیری آنها هستیم.


این گفته هاشمی شاید تا حدودی مرهمی بر زخم خانواده های شهدای مرزبانی و مردم شهید پرور ایران اسلامی بود و تامقداری این امیدواری را به آنها داد که اگر فرزندانشان به طور ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیده اند اما دولت مردان کوتاه نیامده و به زودی انتقام خون این شهدا را خواهند گرفت و جنایتکاران به سزای عمل ننگین شان خواهند رسید.


این مصاحبه به سرعت توانست فشارهای رسانه ای را از دولت بر دارد تا همه امیدوار به آینده و منتظر شنیدن اخبار خوب باشند.
پس از این نقل قول هاشمی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز به استناد گفته های استاندار سیستان وبلوچستان، در رسانه ملی خبر شناسایی محل اختفای تروریست ها را تایید کرد اما دیری نپایید که آقای سخنگو، اظهارات خود که منبع درون استانی داشت را تکذیب کرد.

حسین نقوی حسینی در همین زمینه به رسانه ها گفت که طبق بررسی‌های کمیسیون، این موضوع صحت ندارد و عوامل این فاجعه تروریستی و محل اختفای آنها شناسایی نشده اند.

بدیهی است که علی اوسط هاشمی با چنین مصاحبه غیرواقع و دروغین ضمن اینکه قصد داشته است تا فضای متشنج شکل گرفته نسبت به کم کاری تیم امنیتی خود را آرام کند درصدد بوده تا با القای این موضوع به کشور، قدرت پوشالی اطلاعاتی خود را به رخ بکشاند و با فریب افکار عمومی مانع ریزش رای دولت روحانی در این استان شود.

فارغ از این مباحث، اگر ادعای اوسط هاشمی هم صحت داشته باشد به گفته کارشناسان مسایل امنیتی انجام چنین مصاحبه ای، تنها از سوی یک فرد ناآگاه و به دور از مسائل امنیتی رخ می دهد چرا که به فرض اگر محل اختفای تروریست ها شناسایی شده باشد، رسانه ای کردن خبر و انتشار گسترده آن در فضای عمومی جامعه باعث تغییر مکان تروریست ها شده و طبیعتا آنها در اسرع وقت نسبت به جابجایی محل اختفای خود اقدام می کنند و این مصاحبه تنها کمک دولت به فرار تروریست ها قلمداد می شود.

علی اوسط هاشمی و عملکرد تیم امنیتی او که بارها و بارها مورد نقد کارشناسان بوده و خشم مردم را به همراه داشته اند این بار هم زیر سئوال رفته و مردم خواستار جوابیه شفاف آنها هستند.


-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند