Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون فرمانداری شهرستان هرسین گفت: اکثر مسافربرهای شخصی از قشر جوان و بیکار جامعه هستند و تبدیل خودروهای آنان به سواری‌های عمومی بین شهری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای ترافیک شهرستان هرسین امروز سه شنبه در با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه نجف میرزا حسینی، معاون فرمانداری شهرستان هرسین ضمن تأکید بر ساماندهی مسافربرهای شخصی و ترمینال هرسین - کرمانشاه تصریح کرد: مسافربرهای شخصی همواره معضلات و مشکلات خاص خود را به همراه دارند و این باعث بروز مشکلاتی در نظم ترافیکی و به چالش کشیدن کنترل آنها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزاحسینی اظهار داشت: فعالیت تعدادی مسافربر شخصی با صلاحیت و وضعیت مبهم در محدوده ترمینال هرسین - کرمانشاه و میدان حضرت امام (ره) باعث بوجود آمدن معضلات ترافیکی و برخی مشکلات اجتماعی در این قسمت از شهر هرسین شده است .

معاون فرماندار هرسین افزود: أخذ کرایه های خارج از عرف و ضوابط از مردم ، ایجاد مشکل برای تاکسی ها و ماشین های مسیری برون شهری که در چارچوب قانون و ضوابط صلاحیت آنان تأیید شده است از پیامدهای حضور مسافربرهای شخصی در مسیرهای مختلف داخل و خارج شهر می باشد.

میرزا حسینی اظهار داشت: اکثر مسافربرهای شخصی از قشر جوان و بیکار جامعه هستند که باید به سمت و سویی مشخص هدایت شوند لذا تبدیل خودروهای آنان به سواری های عمومی بین شهری ضروری به نظر می رسد.

معاون فرماندار هرسین گفت: اعمال قوانین و مقررات ترافیکی و برنامه ریزی به منظور ساماندهی و بهبود عملکرد در حوزه انواع خودروهای مسافر بر فقط با فرهنگ سازی و همکاری مردم میسر و امکان پذیر خواهد بود .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شیراز گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در جاده رامجرد به درودزن به دلیل تغییر ناگهانی مسیر و سرعت بالا پس از برخورد با یک دستگاه سواری رانا از مسیر منحرف و واژگون شد.
پهلوان افزود: در این سانحه سه سرنشین و راننده خودرو پژو پارس مصدوم شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

دیگر خبرها

  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود