Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:28:53 GMT

پرداخت هزینه بیمه ۱۱۴ نفر از زنان سرپرست خانوار قرچک

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۴۸۷۴۲

پرداخت هزینه بیمه ۱۱۴ نفر از زنان سرپرست خانوار قرچک

قرچک- رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک گفت: در سال ۹۶ هزینه بیمه ۱۱۴ نفر از زنان سرپرست خانوار قرچک توسط این اداره تامین شده است.

حمید رضا نعمتی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جدید و با تاکیدات فرماندار و مدیر کل بهزیستی استان تهران تمام تلاش مجموعه بهزیستی شهرستان قرچک در جهت خدمت رسانی به معلولین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حل مشکلات گسترده جامعه معلولان تنها به وسیله سازمان بهزیستی مسیر نیست، افزود: کثرت مشکلات جامعه معلولان به حدی است که حل آن ها تنها از توان یک نهاد و یا سازمان بهزیستی خارج است و همت همه دستگاه های مسوول را می طلبد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: براساس قانون ۱۹ دستگاه و نهادی اجرایی و خدماتی درقبال معلولان مسئول بوده و وظیفه خدمات رسانی به این قشر رادارند .

نعمتی بیان داشت: همه افرادسالم جامعه درقبال معلولان دارای وظایف اجتماعی و انسانی هستند و زکات سلامتی خود را باید در دستگیری و یاری افراد نیازمند و معلول ادا کنند.

وی در پایان به اقدامات مهم اداره بهزیستی شهرستان قرچک در سال ۹۶ به مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و افزود: راه اندازی کمیسیون تعیین معلولین از ورامین به قرچک، راه اندازی پرداخت حقوق دستمزد مددجویان از ابتدای سال جاری و منفک شدن آن از ورامین به قرچک، راه اندازی پایگاه مقاومت امام سجاد(ع)، راه اندازی اورژانس اجتماعی، خریداری یک دستگاه وسیله نقلیه توسط اداره کل و تحویل به بهزیستی قرچک و افزایش سطح پرداخت اضافه کار همکاران رسمی، پیمانی، قراردادی از جمله خدمات انجام شده اداره بهزیستی شهرستان قرچک است.

وی اضافه کرد: تأمین هزینه بیمه زنان سرپرست خانوار به تعداد ۱۱۴ نفر به مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال، پرداخت کمک های موردی به مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال به تعداد ۱۳۰ نفر از معلولین تحت پوشش و افراد از کار افتاده و زنان سرپرست خانوار، پیگیری ایجاد ۳۰ درصداز مراکز به منظور تأمین ارائه خدمات به جامعه هدف با همکاری معاونین تخصصی در شهرستان از جمله مرکز مشاوره ژنتیک، مرکز اوتیسم، راه اندازی آسانسور به جهت در تردد معلولین در راستای قانون جامع حمایت از حقوق معلولین، راه اندازی کمیته علمی و پژوهشی با هدف کاهش آسیبهای اجتماعی و راه اندازی باشگاه مدرسین ازدواج و خانواده با هدف کاهش آن از اقدامات مهم اداره بهزیستی شهرستان قرچک در اوایل سال ۹۶ است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.

وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی