Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی در جمع بسیجیان شهرستان فریمان با بیان این مطلب که اگر امام حسین(ع) و قیام آن حضرت نبود، اثری از اسلام و قرآن نمی‌ماند، اظهارکرد: امام حسین (ع) با علم به این‌که پایان راه شهادت و مرگ در راه خدا است، به‌خاطر اتمام حجت با مسلمانان قیام‌کرد.

وی افزود: رهبر انقلاب نیز با وجود بی‌اعتمادی به آمریکا به مسئولان اجازه مذاکره در خصوص مسایل هسته‌ای دادند تا حجت خود را بر آنان تمام‌کنند و کسی ادعا نکند که با مذاکره می‌توانستیم مشکلات را حل‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خسروی با انتقاد از رفتار مسئولان در بحث هسته‌ای اظهارکرد: رئیس جمهور سال گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه تهران اظهارکرد که ما در برجام قدم به قدم با رهبری هماهنگ بودیم که این گفته ایشان را هم رهبر معظم انقلاب و هم آقای ظریف رد کردند چرا که رهبر انقلاب تنها کلیات و خطوط اصلی مذاکره را بیان‌‌کردند و وارد جزئیات نشده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این‌که رهبر انقلاب بارها تاکیدکردند که مسئولان اسناد مذاکرات هسته‌ای را حداقل در اختیار نخبگان کشور قراردهند متاسفانه تا به‌حال تنها یک سند از چهار سند مذاکرات در اختیار نمایندگان مجلس قرارگرفته و رئیس جمهوری از ارائه آن خودداری‌کرده‌ است.
وی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده می بایست به صورت تنازعی و قدم‌ به قدم بندهای توافق را اجرا می‌کرد تا از اقدام طرف مقابل مطمئن شود اما ما تمام بندهای مذاکره را اجرا کرده‌ایم بدون این‌که طرف مقابل به تعهدات خود عمل‌کند و طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی کشور بدهی ما را هنوز نداده‌اند و اخیراَ هم کشور انگلیس با وجود توافق‌های قبلی از وارد‌کردن کیک زرد به کشور جلوگیری‌کرد.
وی با یادآوری سخنان اخیر رهبر انقلاب تاکیدکرد: جنگ امروز ما با دشمن، جنگ اقتصادی است و کسانی که ادعادارند اگر برجام نبود دشمن به ما حمله نظامی می‌کرد حرف غلطی است چرا که حضور مردم در صحنه دفاع از نظام سایه جنگ را از کشور دورکرده‌است نه مسئولان.

کارشناس مسایل سیاسی اظهارداشت: متاسفانه دولت در اجرای اقتصادمقاومتی توفیق چندانی نداشته‌است و تکرار شعار سال از سوی رهبر انقلاب و برخی اقدامات دولت از جمله واردات بی‌رویه کالاهایی که مشابه داخلی دارد از جمله لوله که موجب اعتراض نماینده مردم اسفراین شد، حکایت از این موضوع دارد.

خسروی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت علامه شهیدمطهری اظهارکرد: امروز وظیفه سنگین و مهم تمامی کسانی است که خواهان حفظ انقلاب هستند، مطالعه کتاب‌های استاد شهیدمطهری است که به فرموده رهبر انقلاب، مبانی فکری نظام اسلامی ما را تشکیل می‌دهد.

هادی سیاسی استان یادآورشد: رهبر انقلاب بارها تاکیدکردند که در مقابل دشمن احساس ترس نکنید و به افراد ترسو رأی ندهید، حال ببینید چه کسانی دائم می‌گویند اگر برجام نبود، حقوق کارمندها را نمی توانستیم بدهیم و در مسایل اقتصادی در مقابل دشمن احساس ضعف نشان‌دادند.

وی اظهارکرد: نفوذ فکری دشمن و ضدانقلاب یکی از آفاتی است که شهید مطهری در سخنان خود به آن اشاره دارد و رهبر معظم انقلاب نیز بارها نسبت به این مسئله هشدار داده‌اند، بنابراین این روزها مردم باید هوشیار باشند و با آگاهی و بصیرت به فردی رأی دهند که به مبانی فکری رهبر انقلاب نزدیکتر باشد و حضور آگاهانه و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از مصادیق دفاع از اسلام و انقلاب به‌شمار می‌رود.

وی با بیان این که در آموزه‌های دینی بر انتقاد سازنده تاکید فراوانی شده است، انتقاد از دولت را به منظور رفع نقاط ضعف و تقویت انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: این به معنای ناکارآمدی دولت‌ها و ناامیدکردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی نیست چرا که توقع داریم در نظام اسلامی دولت‌ها کمترین نقاظ ضعف را داشته باشند.

گفتنی است در پایان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فریمان از 30 نفر از مربیان حلقه های صالحین،نظامی و عقیدتی ، هادیان سیاسی و خبرنگاران برتر بسیجی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل‌شد.



منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید؛ محسن رضایی: ارتباط ایران با جبهه مقاومت دستوری و آمرانه نیست

وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229413 برچسب‌ها محسن رضایی

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟