Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این‌که هدف‌گذاری و تلاش ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور است، گفت: شخصیت تیمی که از ابتدای فصل در حال شکل دادن آن هستیم، برای رسیدن به این مهم است.

حماد ثامری در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص راهیابی این تیم با کسب سه پیروزی متوالی برابر شهرداری کاشان به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهار کرد: بازی‌های پلی‌آف برای ما بسیار خوب و راضی‌کننده بود؛ در این مرحله از تمام نیروهای‌مان استفاده کردیم، ضمن این‌که این مشغله را هم داشتیم که به بازیکنی آسیب وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به هر حال در مرحله‌ای که رقیبان ما بازی‌های پرفشاری انجام می‌دهند، تلاش کردیم که در یک زمان مناسب از تمام بازیکنان‌مان استفاده کنیم تا بدون فشار وارد مرحله نیمه‌نهایی لیگ شویم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت‌آبادان در پاسخ به این سوال که شما بعد از اولین بازی برابر شهرداری کاشان در مرحله پلی‌آف، عنوان کردید که بازیکنان‌تان با غرور وارد زمین شدند، آیا این موضوع در ادامه بازی‌ها رفع شد؟ گفت: این موضوع یک صاعقه و شوکی است که برخی مواقع وارد می‌شود و متاسفانه بسیار هم ویرانگر است. خدا را شکر توانستیم مرحله اول پلی‌آف را با سه برد متوالی به پایان برسانیم و از این مشکل در بازی اول هم رد شدیم و به روند تیمی خوب‌مان برگشتیم.

وی افزود: در حال حاضر مسوولان، بازیکنان و کادر فنی تیم آبادان شرایط را درک می‌کنند و می‌دانند مرحله ضربدری که پیش‌رو است، شاید مهم‌ترین مرحله است. به هر حال در حال تلاش هستیم که ان‌شاءالله با تمام قوا و بدون اشتباه وارد این مرحله شویم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ثامری عنوان‌کرد: با توجه به این‌که هنوز بازی دو تیم دانشگاه آزاد و تبریز به پایان نرسیده است، حریف مرحله ضربدری ما مشخص نیست ولی هر کدام از این دو تیم حریف ما شود، تیم‌های خوبی هستند که در بازی‌های قبلی که با آن‌ها داشته‌ایم، ساده نشان نداده‌اند. این تیم‌ها در پلی‌آف نیز بازیکنان خارجی اضافه کرده‌اند و به مراتب با قدرت‌تر از قبل شده‌اند. مطمئنا بازی‌های ساده‌ای نخواهیم داشت و باید برای رسیدن به فینال تلاش بسیاری داشته باشیم.

وی با بیان این‌که هدف‌گذاری و تلاش ما کسب عنوان قهرمانی لیگ است، گفت: شخصیت تیمی که از ابتدای فصل در حال شکل دادن آن هستیم، برای رسیدن به این مهم است، البته هر کدام از مراحل سختی خودش را دارد و این هدف‌گذاری به آسانی به دست نمی‌آید و به مسایل زیادی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها تلاش و تمرکز است. در حال تلاش هستیم که به این دو هدف مهم دست پیدا کنیم. به هر حال باید مرحله به مرحله پیش برویم و سعی کنیم با بهترین شرایط با حریفان رقابت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!

سرمربی موفق اسپانیایی بهترین درصد پیروزی در تاریخ لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد.

طرفداری | پپ گواردیولا به رکورد 221 برد در لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید. منچسترسیتی که پس از ناکامی مقابل در لیگ قهرمانان اروپا به شرایط آرمانی همیشگی بازگشته، برای تکرار قهرمانی در لیگ مصمم است و انتظار لغزش آرسنال را می‌کشد.

با پیروزی منچسترسیتی مقابل ناتینگهام فارست، پپ گواردیولا به آمار تحسین‌برانگیز 221 پیروزی در 300 بازی در لیگ برتر انگلیس رسید. در تاریخ پرمیرلیگ سابقه نداشته که سرمربی‌ای پس از 300 بازی، این تعداد برد را به دست آورد. گواردیولا با اختلافی فاحش نسبت به سرمربیان نامدار تاریخ لیگ انگلیس توانسته در 73 درصد مسابقات، سیتی را به برد برساند. پس از سرمربی اسپانیایی، ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ در 300 بازی ابتدایی خود به ترتیب آمار 189 و 188 برد را به ثبت رساندند.

بیش‌ترین پیروزی به عنوان سرمربی در لیگ برتر انگلیس پس از 300 بازی ابتدایی

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!