Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله زینبیه واقع در منطقه 13 گفت: شورایاران محله پیشنهاداتی را از جمله احداث بوستان و فضای سبز، نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری به منظور جمع آوری به موقع زباله های بازیافتی، شستشوی مرتب مخازن و نصب مخازن جدید به همراه زیر مخزنی و درب محافظ، در راستای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ و نظارت مستمر به منظورتوسعه و نگهداری از فضای سبز موجود و انجام تمهیدات آبیاری مناسب درختان بوستان ها مطرح کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر موارد اشاره شده موضوعات دیگری نیز در حوزه سلامت بررسی می شود که از آن جمله می توان به توسعه و تجهیز بوستان و فضای سبز در سطح محله به وسایل ورزشی، تفریحی، مبلمان ، غرس نهال، هرس کردن و قطع درختان خشک شده،کاشت، ترمیم چمن و انواع گل های تزیینی، در سطح معابر، بوستان ها ، تأمین روشنایی معابر محدوده پیرامونی مسجد الزهرا در سطح محله به ویژه تعمیر و مرمت چراغ های روشنایی، نصب پروژکتور و امحاء حیوانات موذی اعم از موش و... به ویژه جمع آوری سگ های ولگرد، روباه و شغال در سطح محله اشاره کرد.

*ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر محله زینبیه

پیرهادی گفت: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک نیز مواردی از جمله احداث پل عابر مکانیزه ، ترمیم، همسطح سازی و مناسب سازی معابر سطح محله، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، بازگشایی و اصلاح هندسی مسیر یکطرفه رفت، از میدان تره بار تا ایستگاه مترو ، تسریع در اتمام عملیات پروژه پل عابر مکانیزه واقع در ضلع غربی شهرک ، تخصیص خطوط تاکسی و اتوبوسرانی جدید در مسیرهای مورد نیاز از سطح محله به سمت مترو شهید کلاهدوز، پل خاقانی و بالعکس و رنگ آمیزی، تعمیر و بهسازی جداول سطح محله به ویژه جداول حاشیه ای خیابان های کوی زینبیه و بلوار های ضلع شرقی شهرک زینبیه در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله زینبیه درخواست های از سوی شورایاران مطرح شده که از آن جمله می توان به احداث استخر، مجموعه و سالن های ورزشی، احداث مجموعه های فرهنگی وآموزشی، مذهبی، مسقف کردن جایگاه شهداء گمنام جنب مسجد الزهرا، مساعدت لازم جهت نصب گلدسته، تخصیص 100 جلد قرآن و رحل، تعویض فرش های مسجد با فرش های سجاده ای، نصب بالابر به منظور نظافت و رسیدگی به امورات داخلی مسجد الزهرا (س) و ... . اشاره کرد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تآکید بر اجرای طرح ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله زینبیه گفت: در همین راستا تجهیز ساختمان سرای محله به خانه های قرآن، سلامت، کودک و ملزومات اداری، رفاهی، آموزشی اعم از صندلی، کتب مذهبی و قرآن، فرش، تغییر جانمایی ساختمان سرای محله جدید به قسمت مرکزی محله، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از اعتیاد، استعمال و توزیع مواد مخدر(به ویژه در بوستان ورزش)... در سطح محله در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: اهالی محله زینبیه درخواست ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از اعتیاد، استعمال و توزیع مواد مخدر(به ویژه در بوستان ورزش) را از نیروی انتظامی داشته اند که این موضوع به ناجا ارجاع داده شده است.

*محله شهید اسدی- منطقه 13

پیرهادی در ادامه به وضعیت محله شهید اسدی واقع در منطقه 13 در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: در این بخش احداث بوستان و فضای سبز، ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه میوه فروشان و دست فروشان در سطح محله، احداث سوله ی بحران، احداث ایستگاه آتش نشانی در سطح محله در دست بررسی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: همچنین در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک مواردی از جمله احداث پل عابر مکانیزه در سطح محله به ویژه خیابان پیروزی، احداث پارکینگ طبقاتی، با مشارکت بخش خصوصی در سطح محله به ویژه در خیابان دماوند، جنب خیابان اقبال در دست پیگیری است.

*احداث مرکز خیریه در محله شهید اسدی

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله شهید اسدی اقدامات خوبی طی سال های گذشته انجام شده است، افزود: برای توسعه خدمات مواردی از جمله احداث فضاهای فرهنگی، ورزشی چندمنظوره در محله، ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله متکدیان، کارتن خواب ها، معتادین، احداث مرکز خیریه در سطح محله و مساعدت به مساجد به منظور برگزاری برنامه های مناسبتی و مذهبی پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: تعیین تکلیف پروژه عطر سیب در ضلع جنوب شرقی میدان امام حسین (ع) ابتدای خیابان دماوند که در حالت گودبرداری بلاتکلیف رها شده، تملک و تعیین تکلیف سینما رنگین کمان در بازارچه شهرستانی واقع در سطح محله و تعیین تکلیف و تملک گرمابه ایرانمهر در خیابان منتظری، تقاطع خیابان ثاراله با پیشنهاد احداث بوستان در سطح محله سایر مواردی است که در حوزه شهرسازی پیگیری می شود.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: در راستای بررسی و رسیدگی به مشکلات محلات شهر تهران از ابتدای دوره چهارم شورای شهر تهران و در طی سه سال و نیم مسئولیت خود، به مشکلات و مطالبات 227 محله شهر تهران رسیدگی کرده و علاوه بر دیدار با شهروندان محلات و یا دریافت مشکلات و خواسته ها از طریق شورایاران و فعالان مناطق، کمبودها را به دستگاه و سازمان های ذیربط در شهرداری تهران ارجاع داده و پیگیر حل مشکلات شده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۴۹۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی ناحیه یک مرکز استان، ضمن تبریک ایام و گرامیداشت روح شهید معلم و استاد الگو شهید مطهری و ۲۰ شهید دانش آموزی ناحیه یک شهر ساری و چهار شهید فرهنگی، اظهار کرد: دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند و با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد و باید در این راستا هوشیار بود و کار فرهنگی و جهادی کنیم.

وی تاکید کرد: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم آن وقت به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموزان می‌شوند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند و اهل مسجد و نماز اول وقت باشند زیرا صدای اذان را شیاطین را دور می‌کند، اما اگر صدای اذان، قرآن و نماز خبری نباشد شیطان نزدیک می‌شود.

این مسئول بیان کرد: رأس شیاطین آمریکاست و امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند درحالی که عاقبت گوش کردن حرف شیطان جهنم و عاقبت حرف خداوند بهشت است.

کد خبر 6092199

دیگر خبرها

  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود