Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم کشورمان با پیروزی مقابل جوئل پاچو از کشور فیلیپین در یک قدمی کسب مدال و سهمیه جهانی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های بوکس قهرمانی آسیا با حضور بیش از ۲۰۰ بوکسور از ۲۹ کشور از روز یکشنبه در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است. امروز و بعدازظهر سجاد کاظم زاده بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خودمقابل جوئل پاچو از کشور فیلیپین قرار گرفت و با پیروزی ارزشمندیکه به دست آورد، به جمع هشت نفر برتر راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم زادهدر مرحله بعد این رقابتها با احمد قوسون از سوریه مبارزه خواهد کرد که در صورت پیروزی علاوه بر قطعیشدن مدال برنز، سهمیه رقابتهای جهانی را کسب خواهد کرد.در ادامه این مسابقات امین زیادی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم ایران در دیدار با بکتمیر ازبکستانی که مدال نقره المپیک و جهان و مدال طلای آسیا را در کارنامه داشت، مغلوب شد از از دور رقابتها کنار رفت.

طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در رقابت های بوکس قهرمانی آسیا ۶ بوکسور برتر هر وزن (در مجموع ۶۰ بوکسور) جواز حضور در رقابت های جهانی آلمان را کسب خواهند کرد. ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به قرار زیر است:
۴۹ کیلوگرم:امید احمدی صفا

۵۲کیلوگرم:سجاد محمدپور

۶۴ کیلوگرم:اسماعیل ارمشی

۶۹کیلوگرم:سجاد کاظم زاده

۷۵کیلوگرم:شاهین موسوی

۸۱کیلوگرم: امین زیادی

۹۱کیلوگرم:سالار غلامی

به اضافه ۹۱ کیلوگرم:ایمان رمضانپور

کادر فنی:باربارو خیمنز (سرمربی)، محمد عاشری و جاسم دلاوری (مربی)

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی