Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تلاش ما این است که آقای قالیباف را به‌عنوان یک مدیر اجرایی جهادی و سیستمی به جامعه معرفی کنیم و معتقدیم نسخه نجات کشور ما در شرایط کنونی آقای قالیباف است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، خلیفه خلقی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه نگاه حامیان آقای قالیباف و دولت مردم این است که از همه سلیقه‌ها استفاده کند، ما هم در استان تلاش کردیم زمینه را برای وفاق در بین نیروهای علاقه‌مند به وجود آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم ما ایجاد یک ترکیب شورایی برای اداره ستادهاست و تلاش می‌کنیم یک خرد جمعی بر اداره ستادها حاکم شود.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شعار آقای قالیباف این است که خانه‌ها و قلب مردم ستادهای من هستند و ما در ستادهای مردمی آقای قالیباف بیشتر تلاش داریم برنامه‌های وی را برای اداره جامعه تشریح کنیم تا مردم بتوانند آگاهانه انتخاب کنند و با یک انتخاب آگاهانه، مشکلات کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی برطرف شود.

وی با بیان اینکه فعالیت ستادهای آقای قالیباف در سطح استان آغازو کمیته‌های مختلفی در این راستا تشکیل شده است، گفت: یک حرکت خودجوش مردمی برای حمایت از آقای قالیباف در سطح استان شروع شده و بسیاری از افراد خانه‌های خود را به محل ستاد وی تبدیل کرده و در حال معرفی تفکر مدیریت سیستمی به جامعه هستند.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه آقای قالیباف در بحث تبلیغات، بیشتر معرفیبرنامه‌ها از طریق رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی است تا مردم با آگاهی و شعور سیاسی بالایی بتوانند انتخاب اصلح را انجام دهند و تاکنون نیز با توانمندی خوبی وارد میدان شده است.

خلقی‌پور با بیان اینکه زمان سفر آقای قالیباف به استان مشخص نیست، گفت: این احتمال وجود دارد که آقای قالیباف به علت فشرده بودن برنامه‌ها، تنها به چند استان بزرگ کشور سفر کند، اما در صورتی که قصد داشته باشد به استان‌های متوسط و کوچک نیز سفر کند برای حضور وی در کهگیلویه و بویراحمد رایزنی می‌کنیم.

وی با ارزیابی عملکرد دولت یازدهم، گفت: ما هم‌اکنون در حوزه‌های مختلف دچار بحران هستیم، تنها شعاری که دولت یازدهم به آن تکیه کرد و به عنوان یک دستاورد به مردم عرضه کرد، بحث برجام بود، به‌طوری که عمده مسائل داخلی و مشکلات مردم و بحران‌های اقتصادی و اجتماعی همه به بحث برجام گره خورد.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت یازدهم نشان داد که عملا در اجرای برجام توانایی ندارد، تصریح کرد: متاسفانه خلاف تصور غلط مسئولان دولت یازدهم و اینکه استکبار جهانی هرگز حاضر نمی‌شود ما را به عنوان یک کشور در عرصه سیاسی ببیند و اصل برنامه‌اش حذف ما از عرصه قدرت سیاسی در جهان است، اجرای برجام بسیاری از فرصت‌ها را از کشور ما گرفت و بسیاری از موفقیت‌هایی که نخبگان ما با خون دل به‌دست آورده بودند، بتن‌ریزی شدو از آن طرف نیز در بحث تحریم‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

وی با اشاره به اینکه قرار بود به محض اجرای برجام همه تحریم‌ها یک جا برداشته شود اما هیچکدام برداشته نشد، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین تحریم‌ها، تحریم‌های بانکی بود اما حتی یک عملیات بانکی بین‌المللی بعد از برجام انجام نشد و به طور کلی ما نه تنها هیچ تغییری را نسبت به قبل از برجام احساس نکردیم، بلکه بسیاری از فرصت‌ها را از دست دادیم و شاید به نوعی مورد تمسخر هم قرار گرفتیم و البته بیانات مقام معظم رهبری بود که توانست اقتدار نظام ما را در سطح دنیا حفظ کند.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه دولت یازدهم کشور را با بحران بزرگی مواجه کرد، گفت: براساس مطالعات، 30 درصد از جمعیت کشور زندگی خود را را با یارانه می‌گذرانند که مصیبت بزرگی است، 10 درصد جمعیت کشور زیر خط مطلق فقر هستند، عاملی که سبب این وضعیت شده همان بحث 4درصدی‌ها و 96 درصدی‌ها است که آقای قالیباف در صحبت‌های خود به آن اشاره داشت و موضوع دیگر این است که مسئولان ما در خواب به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه برای نجات کشور، نیاز به یک هوای تازه است که مردم بتوانند در این هوای تازه تنفس کنند، به نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره داشت و اظهار کرد: برگ برنده مناظره نخست دست آقای قالیباف بود، در این مناظره توانمندی وی در همه عرصه‌ها برای مردم مشخص شد و اینکه به تنهایی توانست با وجود همه هجمه‌ها، پیروز این میدان باشد نشان داد که یک فرد توانمند است به اضافه اینکه مردم مطلع شدند که مسئولان کنونی آنها از وضعیت کشور بی‌اطلاع هستند.

خلقی‌پور خاطرنشان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردمش فرهنگ ایثار و شهادت را خلق کردند، مسئولان این مردم باید در میان آنها حضور داشته و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند، در مناظره نخست به مردم ثابت شد که باور نمی‌شود و نمی‌توانیم در مسئولان ما وجود دارد و تا زمانی که این باور وجود داشته باشد امیدی به تغییر نداریم.

وی با بیان اینکه صداقت مسئولان در مناظره اول برای مردم مشخص شد و آنهایی که گفتند ما می‌خواهیم دولت راستگویان را تشکیل دهیم عملا مشخص شد که اعتقادی به این موضوع ندارند، در رابطه با کاندیدا شدن آقای جهانگیری نیز گفت: تیم انتخاباتی آقای جهانگیری اعلام کرده که تصمیم به راه‌اندازی ستاد ندارد و این به این معنا است که وی اصلا کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیست و افکار عمومی نیز هم‌اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که وی به عنوان کمک نفس برای رئیس‌جمهور کنونی وارد عرصه شده و حضور او صوری است.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با وجود این، هم‌اکنون بخشی از بدنه اصلاح‌طلبان معتقد هستند که آقای جهانگیری توانمندی بیشتری نسبت به آقای روحانی دارد و برخی تلاش می‌کنند که آقای جهانگیری در صحنه باقی بماند.

خلقی‌پور درباره وعده‌های انتخاباتی آقای قالیباف هم گفت: آقای قالیباف کمتر از 20 سال داشت که در دوران دفاع مقدس فرمانده لشکر بود و بعد از جنگ نیز پایه‌گذار قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)بود که هم‌اکنون از بزرگ‌ترین مؤسسات عمرانی محسوب می‌شود و پروژه‌های عظیمی در داخل و خارج کشور اجرا کرده است.

وی افزود: آقای قالیباف در سن حدود 31 سالگی به عنوان فرمانده نیروی هوایی سپاه منصوب شد و می‌توان گفت آغاز فعالیت نیروی هوایی سپاه با فعالیت آقای قالیباف بوده و پس از آن وارد نیروی انتظامی شد و با پایه‌گذاری فناوری اطلاعات در نیروی انتظامی تحول ایجاد کرد و در واقع مدیریت نوین را به بحث فرماندهی نیروی انتظامی وارد کرد.

دبیر ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد به سابقه طولانی و موفق قالیباف در شهرداری تهران اشاره داشت و با تأکید بر اینکه در بحث مدیریت شهری سخت‌ترین شرایط را نسبت به سایر مدیریت‌ها داریم، تصریح کرد: خدمات یک چهارم جمعیت کشور ما توسط شهردای تهران ارائه می‌شود و آقای قالیباف توانسته شهر تهران را به عنوان یک شهر نمونه در دنیا مطرح کند.

خلقی‌پور به تدوین برنامه اقتصادی قالیباف توسط 50 نفر از اقتصاددانان برجسته کشور در دو سال اشاره داشت و بیان کرد: این که آقای قالیباف قول داده سرانه کشور را ظرف چهار سال به 2.5 برابر افزایش دهد، مبنای علمی دارد و وی یک انسان مبتدی نیست که جامعه به او اعتماد نکند.

دبیر ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز گفت: ورود آقای قالیباف به عرصه انتخابات ریاست جمهوری براساس ساز و کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب بودو آقای قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامیدر صحنه حضور دارند.وحدت خوبی بین نیروها وجود داشته و هیچ مشکلی وجود ندارد و همه ما در هدف مشترک هستیم.

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد هم این وحدت کامل است، افزود: همه تلاش ما این است که آقای قالیباف را به عنوان یک مدیر اجرایی جهادی و سیستمی به جامعه معرفی کنیم و معتقد هستیم نسخه نجات کشور ما در شرایط کنونی آقای قالیباف است و می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

انتهای پیام/

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند

با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.

بعد از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، تکلیف ۲۴۵ کرسی برای ۴ سال آینده مشخص شد و ۴۵ کرسی باقی‌مانده نیز در ۲۱ اردیبهشت تعیین می‌شوند بنابراین اکنون بیش از دو سوم ترکیب مجلس آینده مشخص شده است.

از همان ابتدای اعلام نتایج انتخابات، موضوع اصلی در محافل سیاسی تعیین «رئیس مجلس دوازدهم» بود. موضوعی که هم در رسانه‌ها پیگیری شد، هم چهره‌های سیاسی داخل و خارج مجلس را به واکنش واداشت و هم زمینه جناح‌بندی‌ها در این باب را فراهم کرد؛ این روند در روز‌های پس از برگزاری انتخابات مجلس آنقدر سرعت گرفت که به موازات اعلام نتایج در مهمترین حوزه‌های انتخابیه، اسامی چهره‌هایی برای تکیه‌زدن به صندلی ریاست مجلس شنیده می‎شد. با نزدیک‌شدن به شروع کار مجلس آینده، اما این رقابت‌ها رنگ‌وبوی بیشتری گرفته و خبر‌ها حکایت از برگزاری جلسات متعدد رسمی و غیررسمی برای تصمیم‌سازی درباره ریاست مجلس آینده دارد.

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‎‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می‌توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

باتوجه به رقابت تنگاتنگ جریان‌های مختلف اصولگرایی در انتخابات مجلس دوازدهم و حضور کاندیدا‌های آنان در بهارستان، انتظار می‌رود صحنه رقابت نه‌تن‌ها برای کسب کرسی ریاست که برای کرسی نایب رئیسی، سایر اعضای هیأت رئیسه مجلس و حتی رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز جدی‌تر شود و در نهایت فضای کلی مجلس دوازدهم را به سمت‌وسویی هدایت کند که در آن کمتر شاهد یک‌دستی‌هایی از نوع مجلس یازدهم باشیم.

در چنین شرایطی، اینکه کاندیدا‌های هر کدام از این کرسی‎های ریاست، گوشه‌چشمی به نتایج دوره دوم انتخابات مجلس داشته باشند تا با رایزنی‌ها بتوانند نظر آنان را به خود جلب کنند، نه‌تن‌ها تصور بعیدی نیست که به نظر می‌رسد تاثیر سرنوشت‌سازی هم بر ترکیب نهایی هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌های مجلس دوازدهم برجای بگذارد.

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان