Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@12:16:18 GMT

صعود بوکسور ایرانی به جمع ۸ نفر برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۰۶۹۲

صعود بوکسور ایرانی به جمع ۸ نفر برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،رقابت های بوکس قهرمانی آسیا با حضور بیش از ۲۰۰ بوکسور از ۲۹ کشور از روز یکشنبه در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است. امروز و بعدازظهر سجاد کاظم زاده بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم ایران در نخستین دیدار خودمقابل جوئل پاچو از کشور فیلیپین قرار گرفت و با پیروزی ارزشمندیکه به دست آورد، به جمع هشت نفر برتر راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم زادهدر مرحله بعد این رقابتها با احمد قوسون از سوریه مبارزه خواهد کرد که در صورت پیروزی علاوه بر قطعیشدن مدال برنز، سهمیه رقابتهای جهانی را کسب خواهد کرد.در ادامه این مسابقات امین زیادی بوکسور وزن ۸۱ کیلوگرم ایران در دیدار با بکتمیر ازبکستانی که مدال نقره المپیک و جهان و مدال طلای آسیا را در کارنامه داشت، مغلوب شد از از دور رقابتها کنار رفت.



طبق اعلام فدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در رقابت های بوکس قهرمانی آسیا ۶ بوکسور برتر هر وزن (در مجموع ۶۰ بوکسور) جواز حضور در رقابت های جهانی آلمان را کسب خواهند کرد. ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به قرار زیر است:
۴۹ کیلوگرم:امید احمدی صفا

۵۲کیلوگرم:سجاد محمدپور

۶۴ کیلوگرم:اسماعیل ارمشی

۶۹کیلوگرم:سجاد کاظم زاده

۷۵کیلوگرم:شاهین موسوی

۸۱کیلوگرم: امین زیادی

۹۱کیلوگرم:سالار غلامی

به اضافه ۹۱ کیلوگرم:ایمان رمضانپور

کادر فنی:باربارو خیمنز (سرمربی)، محمد عاشری و جاسم دلاوری (مربی)

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران به رقابت‌های لیگ الماس دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله سوم رقابت‌های دوومیدانی لیگ الماس در سال 2024 (دایموند لیگ) قرار است روز 10 مِی (21 اردیبهشت) در شهر دوحه پایتخت کشور قطر برگزار شود.

این رویداد یکی از بزرگترین مسابقات در رشته دوومیدانی محسوب می‌شود و ورزشکاران مطرح دنیا از سوی مسئولان برگزاری به آن دعوت می‌شوند.

بر همین اساس، مسئولان برگزاری لیگ الماس از فرزانه فصیحی بانوی دونده سرعت کشورمان دعوت کردند که در مسابقات دوحه حضور داشته باشد و در این رقابت‌ها شرکت کند.

فصیحی که سابقه کسب مدال نقره در دوی 100 متر قهرمانی آسیا و همچنین 2 مدال طلا در رقابت‌های داخل سالن آسیا را در کارنامه دارد، اولین بانوی دوومیدانی ایران است که فرصت حضور در لیگ الماس را پیدا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی