Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: 18 اردیبهشت ماه همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان آبیک با حضور معلمان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تالار نیلوفر این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهرداد یحیایی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان آبیک در گفت‌وگو با نگاه آبیک ضمن گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مطهری اظهار کرد: هدف از نام گذاری هفته معلم تکریم جایگاه علم و دانش، معلم و قداست تعلیم و تربیت در پیشگاه خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح برنامه های آموزش و پرورش شهرستان آبیک در هفته معلم عنوان کرد: نخستین برنامه آموزش و پرورش روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه نواختن زنگ سپاس در تمامی مدارس شهرستان آبیک و در آموزشگاه فاطمیه به صورت نمادین با حضور مدیران و مسئولین شهرستانی برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آبیک در ادامه افزود: کارکنان آموزش و پرورش با امام جمعه محترم شهرستان آبیک دیدار خواهند داشت همچنین با حضور در گلزار شهدا با تقدیم گل و نثار فاتحه با آرمان های شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

یحیایی اضافه کرد: همچنین سخنرانی پیش از خطبه توسط مدیر آموزش و پرورش با حضور همکاران درنمازجمعه، حضوردانش آموزان درطرح تقلید و مرجع شناسی درنمازجمعه و عیادت ازبیماران فرهنگی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

این مسئول با بیان اینکه در نمایشگاه دستآوردهای مدارس غیردولتی حضور خواهند داشت، ابراز کرد: این نمایشگاه در نمایشگاه بین المللی قزوین، همچنین نمایشگاه دستاوردهای مدارس در پژوهش‌سرای رازی برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در هفته معلم اعلام کرد: مسابقات دارت، طناب کشی، تنیس و والیبال ویژه خواهران و برادران در سالن امام علی(ع) و سمائیان این شهرستان برگزار خواهد شد.

یحیایی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۸ اردیبهشت ماه در آخرین روز از هفته معلم همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان آبیک با حضور معلمان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تالار نیلوفر این شهرستان برگزار و فرماندار محترم آبیک به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • این افراد معلم می‌شوند
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش