Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@01:44:47 GMT

تشویق به حضور مردم در انتخابات ماموریت تمام مسئولان است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۲۰۶۶

تشویق به حضور مردم در انتخابات ماموریت تمام مسئولان است

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان قدس گفت: تشویق به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای از جمله ماموریت‌های مهم مسئولان در جایگاه‌های مختلف است چراکه دشمن سعی دارد افکار عمومی را مدیریت کرده و از مشارکت برای تعیین سرنوشت خودشان منع کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانابه‌نقل از قدس خبر، بهزاد لطفی چندی پیش در حاشیه مراسم رونمایی از صندوق‌های الکترونیک اخذ رای در مصلی نماز جمعه شهرستان در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان قدس، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در جهت حضور پرشور و دندان‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی در جهت اطلاع‌رسانی وآگاهی بخشی به مردم در خصوص انتخابات، از سخنرانان و مسئولان این شهرستان اقدام کرده و تا روز وعده دیدار و حماسه ملی این کار را ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که دشمنان همواره درصدد تهدید به حمله نظامی، محاصره اقتصادی و توطئه بر علیه نظام هستند، گفت: با تمام این شرایط مردم شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» را فراموش نمی‌کنند.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان قدس تصریح کرد: تشویق به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای از جمله ماموریت های مهم مسئولان در جایگاه های مختلف است چراکه دشمن سعی دارد افکار عمومی را مدیریت کرده و از مشارکت برای تعیین سرنوشت خودشان منع کند.

لطفی در ادامه بیان کرد: هر چه حضورمردم جدی‌تر و پررنگ تر باشد، قدرت اسلام، نظام و انقلاب بیشتر و همین مسئله موجب یأس دشمنان می‌شود. اگر حضو بیشتر شود، دشمن جرأت نمی‌کند با این نظام مقابله کند.

وی، با توجه به این‌که مردم فهیم شهرستان قدس با حضور حداکثری ، همواره در صحنه‌های انتخابات آگاهانه و با بصیرت عمل کرده‌اند ، گفت: مردم شهیدپرور شهرستان قدس، اینبار نیز در پای صندوق‌های رأی حاضر و به شعارهای غیرعملیاتی توجه نکنند.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان قدس در ادامه حضور پرشور مردم در انتخابات را قوت قلبی در دستان ایران اسلامی برشمرد و بیان داشت: مردم با آمادگی در انتخابات به افراد باتجربه و متخصص، رأی خود را به صندوق‌ها خواهند ریخت، زیرا انتخاب درست مردم ثبات سیاسی کشور در جهان را به رخ دشمنان ایران اسلامی خواهد کشاند.

وی گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان قدس، برای پررنگ‌تر کردن انتخابات و آگاهی مردم در این روز سرنوشت‌ساز، تمام تلاشش را برای تعامل بیشتر با مردم و مسئولان شهرستان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، سید عباس جوهری اظهار کرد: نتیجه اخلاص و هم‌افزایی همه عوامل این بود که انتخابات با بهترین شرایط و در امنیت و آرامش کامل با حضور پرشور مردم برگزار شد.

وی با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست‌اندرکاران و عوامل و مسؤولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، گفت: خوش‌بختانه تمام برنامه‌ریزی‌ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنش برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در دو حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است، گفت: ۲۱ اردیبهشت ماه این انتخابات را در استان تهران برگزار خواهیم کرد.

جوهری از برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران به صورت تمام الکترونیک خبر داد و افزود: آموزش‌های لازم به مردم و عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رأی ارائه خواهد شد.

چه کسانی می‌توانند در دور دوم رأی بدهند؟

وی عنوان کرد: سوال مهمی که معمولاً پرسیده می‌شود این است که چه کسانی می‌توانند در دور دوم رأی بدهند؟ در پاسخ به این سوال عرض می‌شود دو گروه می‌توانند در دور دوم رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده‌اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچیک از حوزه‌های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده‌اند.

این دو گروه بر اساس قوانین انتخابات می‌توانند در این دوره حاضر شوند و رأی خود را به صندوق بیاندازند

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، گفت: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رأی داده باشند نمی‌توانند در این دو حوزه رأی بدهند.

منبع: فارس

کد خبر 745606

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • کاظم صدیقی محاکمه نشد، شفاف سازی هم نکرد، اما حالا طلبکار شده است /خلوت‌ترین نمازجمعه بعد از انقلاب انجام شد و برخی فرادا نماز خواندند