Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولین شهرستان بهارستان برای قدردانی از زحمات و رشادت های جانبازان دفاع مقدس به دیداران جانبازان شهرستان بهارستان رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل از خبرنگاربهارستانه، جانبازان همیشه در بین مردم و مسئولین از جایگاه بالا و احترام ویژه‌ای برخوردار بوده و هستند، و توجه هر چه بیشتر به این یادگاران هشت سال دفاع مقدس، همیشه از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) بوده است، چرا که سلامتی چنین افرادی برای دفاع از خاک کشور و تمام ملت ایران از دست رفت و مطمئناً کسی که با جان خود از کشورش دفاع کند، لایق ستایش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو همین موضوع و به مناسبت روز جانباز بیژن سلیمان پور فرماندار شهرستان بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه گلستان، طاهرخانی بخشدار گلستان، محمدی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهروز کاویانی و علیرضا قربانی شهرداران گلستان و صالحیه با جانباز 30 درصد نادر اسدی و جانباز 45 درصد محمد جواد اسدیان دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بهارستان در این بازدید ها ضمن قدردانی از جانبازان شهرستان بهارستان، جانبازان را رادمردان عرصه جهاد و مبارزه خواند و وظیفه اصلی تمام مردم و مسئولین را ازج نهادن و خدمت به این عزیزان به دانست.

همچنین گفتنی است، که در حاشیه ابازدید از جانبازان شهرستان بهارستان، شهردار گلستان با تجلیل از فداکاری جانبازان بزرگوار دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت و مسئولین نظام همیشه قدردان جانفشانی هایشهدا و جانبازان هستند، و به همین منظور می بایست رسیدگی به مشکلات جانبازان در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.

وی همچنین جانبازان را پیرو راه انبیا دانست، و خاطرنشان کرد: اجر و پاداش دنیا و آخرت نصیب جانبازان است چرا که آن ها، همان راهی را که خاندان رسالت پیش پای ما گذاشته است، طی کردند و همین کار پاداش و اجر بی پایانی را به شما می دهد.

در پایان لازم به ذکر است که در انتهای هر یک از بازدیدهای صورت گرفته، با اهدا لوح تقدیر و هدایا از مجاهدت جانبازان عزیز توسط مسئولین تشکر و قدردانی شد.

*گزارش تصویری:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌های قدر روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی