Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@20:12:00 GMT

هنرمندان برتر صنایع دستی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۲۲۷۹

هنرمندان برتر صنایع دستی تجلیل شدند

فرهنگ>هنر - همشهری آنلاین:
هنرمندان برتر صنایع دستی که بیشترین آمار تولید و فروش را در بیست و هفتمین نمایشگاه ملی و بین‌المللی و همچنین بازارچه‌های نوروزی داشتند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش مهر، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه، طی مراسمی در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی کشور و مدیران کل این معاونت برگزار شد از هنرمندان برتر تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی یاهویی از استان خراسان رضوی در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، پیغمبرقلی سعادت‌نژاد از استان گلستان در رشته گلیم بافی، حسام حیدری از کردستان در رشته نازک‌کاری چوب، اسماعیل میرفخر رجایی از استان اصفهان در رشته تولیدات چرمی و محمدحسین افشاری از استان البرز در رشته سفال و سرامیک به‌عنوان هنرمندان برتر در زمینه میزان فروش معرفی و تجلیل شدند.

همچنین سیدعلی پویا از استان یزد در رشته زیلوبافی به جهت بسته‌بندی مناسب کالاهای خود، علیرضا تقی‌زاده فراهانی در رشته میناکاری از استان اصفهان به جهت طراحی و نوآوری در تولید صنایع دستی، رسول غلامی رهنانی در رشته قلم‌زنی روی فلز از استان اصفهان به جهت تولید زنده آثار و حسین غزنوی از استان البرز در رشته سفال و سرامیک به جهت غرفه‌سازی تقدیر به عمل آمد. همچنین جعفر جعفرصالحی از استان اصفهان با ۴۸۲ میلیون تومان فروش صنایع‌دستی، استان برتر به لحاظ بیشترین تعداد مشارکت‌کننده و بیشترین آمار فروش شناخته شد و از مدیر عامل شرکت «ایبرو» به دلیل اجرای مطلوب نمایشگاه تقدیر و تجلیل شد.

در این برنامه همچنین از موسوی ساروی معاون صنایع‌دستی استان مازندران به خاطر کسب رتبه اول در فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶، معاون صنایع دستی استان گیلان به خاطر کسب رتبه اول در تعداد غرفه و همچنین محل بازارچه های نوروزی و کسب رتبه اول در عملکرد کلی بازارچه های موقت و رتبه سوم در میزان فروش بازارچه های نوروزی ۹۶ تجلیل شد.

فرخی، معاون صنایع دستی استان کرمان به جهت کسب رتبه دوم در بالاترین تعداد غرفه و همچنین فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶ و همچنین عملکرد کلی بازارچه‌های موقت و معاون صنایع دستی استان کرمانشاه به خاطر دریافت رتبه سوم در عملکرد کلی بازارچه‌های موقت و رتبه دوم در بالاترین تعداد محل بازارچه‌های نوروزی ۹۶ تقدیر به عمل آمد.

رتبه سوم در بالاترین تعداد غرفه بازارچه های نوروزی ۹۶ به معاون صنایع دستی استان گلستان و رتبه سوم در بالاترین تعداد محل بازارچه های نوروزی ۹۶ به معاون صنایع دستی استان فارس تعلق گرفت. همچنین رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات فروش بازارچه های نوروزی ۹۶ به نسبت سال ۹۵ به معاون صنایع دستی استان زنجان، رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات غرفه بازارچه های نوروزی ۹۶ به نسبت سال قبل به معاون صنایع دستی استان ایلام و رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات محل بازارچه های نوروزی ۹۶ به نسبت ۹۵ به معاون صنایع دستی استان بوشهر تعلق گرفت.

در این برنامه همچنین از جعفر صفاخواه معاون صنایع دستی استان سمنان، بهروز عیسی زهی معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان و سیدمیثم حصاری معاون صنایع دستی استان قزوین به عنوان استان‌های برگزیده در ساخت نمونه‌های صنایع دستی برای هدیه دادن به مسافران نوروزی تقدیر به عمل آمد. همچنین از رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران به جهت حمایت از معاونت صنایع دستی در اجرای برنامه‌های خود در سال ۹۵، مهران هوشیار رئیس گروه صنایع دستی دانشگاه سوره به دلیل برگزاری نخستین مسابقه طراحی و خلاقیت در صنایع دستی معاصر ایران و مطیع معاون صنایع دستی خراسان رضوی و به آفرین معاون صنایع دستی استان آذربایجان شرقی به دلیل اقدامات موثر در آموزش صنایع دستی تجلیل شد.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ١٤٠٣ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدید کنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان تمهیداتی انجام شده است.

کد خبر 747705

دیگر خبرها

  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی