Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نگار برجسته گلستانی در میزگرد رسانه انقلابی و مدیریت جهادی در دفتر پایگاه خبری دانشجو سلام اعلام کرد : امروز انقلاب اسلامی نیازمند مدیران شایسته و جوانی است که سلامت نفس ، صداقت و پشتکار داشته باشند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجو سلام» جواد عموزاد در این نشست اظهارکرد : بنظر می رسد نیروهای انقلابی و آنهایی که دل در گرو نظام دارند باید قوه نویسندگی و تحلیل خود را بالا برده و در روشنگری و هدایتگری جامعه تاثیر گذار باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : یک روزی مطبوعات کاغذی در بورس بودند و بعد از آن سایتهای خبری اما امروز می بینیم که شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام به میدان آمده امد و هویت انقلاب اسلامی را با دامن زدن به شبهات و هجمه گویی ها به چالش کشیده و به دنبال منحرف ساختن نسل جوان هستند .

این کارشناس مسائل رسانه تاکید کرد : دانشجویان بیدار در این مسیر راه دشواری دارند و این جهاد کمتر از مبارزه نظامی و حضور در عرصه های میدانی همچون عراق و سوریه نیست همانطور که مقام معظم رهبری نیز جنگ نرم را با اهمیت تر از جنگ نظامی و سخت قلمداد کردند .

عموزاد بیان داشت : دانشجویان باید در بحث مدیریت شهری نیز وارد شوند و به ایده پردازی بپردازند چون نسل جوان امروز خیلی بیشتر مسائل را نسبت به نسل های گذشته می فهمد و حداقل تناسب های مدیریت شهری امروز را با ذهنیت خودش شکل می دهد و این خیلی مهم است .

وی گفت : اگر ما بخواهیم مدیریت شهری را همچنان با تفکرات دهه شصتی همانگونه که رگه هایی از آن در مدیریت شهری گرگان وجود دارد ، ادامه دهیم قطعا به بن بست خواهیم خورد که بی ثباتی در فضای مدیریت شهری در سالهای گذشته بخش هایی منبعث از همین نکته بود .

عضو علی البدل هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان وضعیت مطبوعات در استان گلستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : امروز به تعداد رسانه هایی که از هویت و موجودیت انقلاب و خون شهدا و فرائض دینی دفاع می کنند افزوده شده و این جای شکرگزاری است که نگذاریم خون شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم پایمال شود .

نایب رئیس بسیج رسانه گلستان در پایان ضمن تشکر از اقدامات خوب سایت دانشجو سلام در حوزه دانشگاهی و آکادمیک افزود : امیدوارم این سایت بتواند روزی مرجع خبری دربین دانشجویان استان گلستان بشود و اخبار علمی و توانمندیهای نظام در این حوزه را به رخ بکشد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود

مراسم متمرکز روز شهادت امام جعفر صادق (ع) فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت در شهرستان گرگان مرکز گلستان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع گلشن همراه با دسته‌روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

برنامه دسته روی در دیگر شهر‌های استان نیز به شرح زیر است.

گنبدکاووس ساعت ۱۰ صبح میدان مرکزی.

مینودشت ساعت ۱۰ صبح از مساجد به سمت میدان مرکزی.

آزادشهر ساعت ۱۰ و نیم صبح از مسجد جامع به سمت مصلی.

انبارالوم از ساعت ۱۷ عصر از مسجد المهدی به سمت یادمان شهداء.

بندرترکمن ساعت ۱۸ از یادمان شهدای گمنام به مست مسجد جامع.

بندرگز ساعت ۱۱ صبح از مسجد محمدیه به سمت مسجد جامع.

دلند ساعت ده و ۳۰ دقیقه صبح از مسجد جامع به سمت امامزاده.

رامیان ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح از میدان امام علی (ع) به سمت مسجد شهداء.

علی آباد کتول ساعت ۱۰ صبح از مساجد به سمت گلزار شهدای گمنام و مصلی امام رضا (ع).

خان ببین ساعت ده صبح گلزار شهدای گمنام.

کلاله ساعت ۹ صبح از میدان مرکزی به سمت مسجد جامع.

کردکوی ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح از حوزه علمیه به سمت میدان معلم.

گالیکش ساعت ۱۰ صبح از ابتدای خیابان منتهی به گلزار شهداء.

بر اساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان فردا مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۱۵ امامزاده شاخص استان نیز برگزار می‌شود.

امامزاده عبدالله (ع) کلاله، امامزاده سید حسن (ع) روستای کیارام شهرستان گالیکش، امامزاده اسحاق (ع) روستای قلمی مینودشت، امامزاده جعفر (ع) مینودشت، امامزادگان آق امام (ع) آزادشهر، امامزاده ابوالقاسم (ع) روستای کاشیدار آزادشهر، امامزاده قاسم (ع) دلند، امامزاده هارون (ع) روستای الازمن شهرستان علی آبادکتول، امامزاده عبدالله (ع) گرگان، امامزاده عبدالله (ع) روستای زیارت گرگان، امامزاده یحیی بن زید گنبد کاووس، امامزادگان نه تن (ع) گرگان، امامزاده نور گرگان، امامزاده سلیمان (ع) گرگان و امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ شهرستان کردکوی مکان‌هایی است که ویژه برنامه‌هایی مانند سخنرانی و مداحی با هدف تبیین سیره نظری و عملی ائمه اطهار (ع) و پیشوایان معصوم به ویژه امام جعفر صادق (ع) برگزار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه