Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-28@17:57:33 GMT

حضور حداکثری در پای صندوق های رای الزامی است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۳۲۶۴

حضور حداکثری در پای صندوق های رای الزامی است

سرهنگ داریوش خوشحال روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تمامی مردم همیشه در صحنه و فهیم شهرستان سیاهکل خواست تا بار دیگر با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی پاسخ دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با امید به همت پاسدارانِ این مرز و بوم، این فرزندان بی ادعا؛ دنیای سیاه استکبار و صهیونیسم جهانی روی خوش آرامش بر خود نخواهند دید و خواب تاراج ،استثمار و استعمار در ایران سربلند اسلامی را به گور خواهند برد.
وی اظهارداشت: برای پاسداران بسیار افتخار آمیز است که تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران روز میلاد بزرگ مرد عالم و برترین مجاهد و پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به عنوان روز پاسدار ثبت کرده است.
وی ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع)، خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی همه پاسداران حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و حراست از خون شهدا است و همه پاسداران در موضوع استکبارستیزی به تبعیت از حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) رفتار می کنند.
فرمانده سپاه سیاهکل با اشاره به خدمات سپاه پاسداران به مردم محروم ، گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی با پرداخت وام خوداشتغالی و در عرصه محرومیت زدایی نیز با ساخت مسکن محرومین در حال خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان سیاهکل هستیم.
سرهنگ خوشحال افزود: سپاه در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و مهمتر از همه احیای امر به معروف و منهی از منکر نیز در حال فعالیت است.
وی خاطرنشان کرد: در سال 95 سپاه پاسداران با کمک کمیته ی امداد امام خمینی (ره) سیاهکل حدود 50 مسکن برای افراد بی بضاعت این شهرستان ساخته که اعتبار هرکدام از مسکن ها بالغ بر 18 میلیون تومان بوده است.

***
شهردار سیاهکل گفت: 25 هکتار از اراضی زراعی بی حاصل اطراف استخر سیدوارستان حاشیه شهر سیاهکل با همت شهرداری دوباره به کشت برنج اختصاص یافت.
عیسی کاظمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 25 هکتار از زمینهای اطراف استخر سیدوارستان در محدوده شهر سیاهکل که در دوران شهردار و شورای اسلامی دوره سوم از حالت کشاورزی خارج و تغییر کاربری داده شده بود و قرار بود به واحدهای مسکونی تبدیل شود، بار دیگر به کشارزی تبدیل شد.
وی گفت: با توجه به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی این کار صورت گرفت و شهرداری با اجاره دستگاه مکانیکی این اراضی را آماده کشت و نشاکاری کرده است که این کار با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر و حمایت مسئولان شهرستانی به ویژه فرماندار سیاهکل و با درخواست و رضایت مالکین انجام شد.
شهردار سیاهکل با بیان اینکه یکی از کارهای عمرانی بلند مدت و مهم شهرداری سیاهکل احداث کمربندی شهر سیاهکل است اظهارداشت: با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر و با حمایت مسئولان شهرستانی و استانی؛ حدود 50 هزار متر مربع از زمین های کمربندی سیاهکل به مبلغ 25میلیارد ریال مورد تملک این شهرداری در آمد.
کاظمی یادآورشد: با صدور مجوز برای شرکت گاز لوله گذاری در مسیر کمربندی در مرحله پایانی قرار دارد و با جذب مشاور؛ کار اجرای کمربندی آغاز شده است و با احداث کانال ها آببر کشاورزی در مسیر پایین دست در سال جاری، مشکل تردد ماشین های سنگین از مرکز شهر مرتفع خواهدشد.
وی تصریح کرد: این اراضی قبلا به صورت مزرعه ی برنج بودند که توسط مالکان خشک شده و برای ساخت و ساز به فروش رفته بودند.
یکی از مشکلات شهر سیاهکل به سبب نیمه کار بودن کمربندی عبور بونکرهای سیمان کارخانه سیمان دیلمان از داخل شهر است که رفت و آمد برای شهروندان مشکل ایجاد کرده اند با به بهره برداری رسیدن از این کمربندی تا حدودی مشکل ترافیک درون شهری سیاهکل کاهش می یابد.
در بخش جلگه شهرستان سیاهکل چهار هزار و 430 هکتار اراضی شالیزاری وجود دارد و بخش دیلمان آن فاقد برنجکاری است.
شهرستان سیاهکل در 40 کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد و این شهرستان دارای 2 بخش مرکزی و دیلمان است و نزدیک به 50 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار:لیدا حاجی پور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029 /6070

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد