Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشتر هم نوشته بودیم که جلسه‌ای بین طرفین درباره پیشنهاد باشگاه ترکیه‌ای برگزار شده بود اما بی‌نتیجه ماند! شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید روز گذشته و در دومین نشست بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند چه گذشته اشت؟

مصاحبه اتفاقی بود که افتاد!

اولین بحثی که فی ما بین علی‌اکبر طاهری و بیرانوند مطرح شد مربوط به بازی با ذوب‌آهن و مصاحبه گلر پرسپولیس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان ملی‌پوش به سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که در زندگی‌اش خیلی سختی و زحمت کشیده تا به اینجا رسیده و نباید یکسری خط بدهند تا او و سایر بازیکنان را از روی سکوها بی‌غیرت بخوانند. البته خود بیرانوند هم معتقد بود که مصاحبه‌اش اتفاقی بود که یک لحظه افتاد و شاید نباید آن حرف‌ها را می‌زد. طاهری هم صحبت‌هایی را پیش کشید و به بیرانوند توصیه کرد آرامش خود را حفظ کرده و بی‌دلیل وارد حاشیه‌ نشود.

واسطه‌های تیم ترکیه‌ای ناراحت شدند

شنیدیم موضوع دیگری که وسط آمد به ناراحتی واسطه‌های باشگاه ترکیه‌ای برمی‌گشت. گویا تیم مطرح بشیکتاش ترکیه خواستار بیرانوند شده و نمایندگان این تیم مذاکره‌ای با دروازه‌بان ملی‌پوش داشته‌اند و او همه چیز را به باشگاه واگذار کرده است. واسطه‌های بشیکتاش می‌خواستند در هفته گذشته ملاقاتی با طاهری داشته باشند اما موفق نشدند! تماس‌های بی‌پاسخ و گرفتاری سرپرست باشگاه پرسپولیس باعث شد ملاقاتی انجام نشود و نماینده باشگاه ترکیه‌ای ناراحتی خود را به بیرانوند اعلام کند. گلر ملی‌پوش هم این موضوع را به اطلاع طاهری رساند.

با پرسپولیس قرارداد داری!

علی‌اکبر طاهری به علیرضا بیرانوند گفته که تا سال 1400 قرارداد داری و باید در پرسپولیس بمانی! البته پیشتر سرپرست باشگاه گفته بود به شرطی حاضر است رضایتنامه گلر ملی‌پوش را بدهد که بیرانوند مبلغ 600 هزار یورو بپردازد! با این حال در این جلسه حرف‌های جدیدی رد و بدل شد. طاهری با پیش کشیدن سرنوشت بازیکنان ایرانی در ترکیه به ویژه رامین رضاییان و مهدی طارمی از علیرضا بیرانوند خواست به تعهد خود پایبند بوده و اشتباه نکند!

حرف آخر بیرانوند به طاهری: تا سال 1400 در پرسپولیس می‌مانم!

در نهایت علیرضا بیرانوند هم به این نتیجه رسید که قید پیشنهاد ترکیه‌ای را زده و در پرسپولیس بماند. این دروازه‌بان ملی‌پوش چندی پیش قراردادش را تا پایان سال 1400 تمدید کرده و اواخر این نشست به طاهری سرپرست باشگاه هم گفت: «تا پایان سال 1400 در پرسپولیس می‌مانم.»

گرچه به نظر می‌رسید محور اصلی گپ ‌و گفت طاهری و بیرانوند مشکلات مالی و چگونگی پرداخت الباقی قرارداد این دروازه‌بان باشد اما شنیدیم موارد متعدد مطروحه اجازه ندارد صحبتی درباره پول شود.

البته بیرانوند که به گفته خودش فقط 55 درصد از قرارداد فصل جاری خودش را گرفته، صلاح را در این دید که مثل اغلب همبازیانش بحث مالی را به بزرگترهای تیم واگذار کند. جالب آن که علیرضا بیرانوند بر خلاف بازی با ذوب‌آهن اصفهان با لبخندی بر لب دفتر باشگاه پرسپولیس را ترک کرد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!