Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المنار، شیخ «نعیم قاسم» در دیدار با هیاتی از «جنبش جهانی بازگشت به فلسطین» گفت: اگر ما «اسرائیل» را متجاوز و اشغالگر به شمار آوردیم، ارزیابی ما از دنیای استکبار نیز همین خواهد بود و هیچ گونه تفاوتی ندارد. حقوق بشر جهانی، آن گونه که مدعی آن هستند، وجود ندارد. همچنین آنها آن گونه که ادعا می کنند، با عدل انسانی میان کشورها و مردم رفتار نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و حقوق مردم را رعایت نمی کنند.
وی افزود: ما همواره تاکید می کنیم که همراه مقاومت فلسطین هستیم، مقاومت در فلسطین یک شکل واحد ندارد و همه باید بدانیم که ملت فلسطین اصل و پایه مقاومت است. این ملت تا زمانی که ملتی مقاوم و فداکار است و مشکلات را تحمل می کند، امیدها را برای تحقق دستاورها افزایش می دهد.
نعیم قاسم تاکید کرد: تا زمانی که مقاومت برای آزادی فلسطین باشد، ممکن نیست که به نتیجه برسد. ما با مقاومتی که برای سازش برنامه ریزی می کند، نیستم. ما با مقاومتی که فلسطین را به دو دولت تقسیم می کند، نیستم. ما با مقاومتی که خون را با زمین معامله می کند، نیستیم. ما تنها با مقاومتی هستیم که به آزادی خاک فلسطین به طور کامل آنهم بدون قید و شرط راضی شود تا مردم فلسطین با عزت و کرامت به سرزمین خود بازگردند.
«خالد مشعل» شامگاه دوشنبه سند جدید سیاست های کلی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را اعلام کرد که رونمایی از این سند، در رسانه های عربی حسب قرار گرفتن در اردگاه های سازش یا مقاومت بازتاب های ضد ونقیضی، داشته است.
بر اساس این گزارش در سند سیاسی جدید حماس، درخواست صریح برای نابودی رژیم صهیونیستی حذف و این گروه حمایت خود را از تشکیل دولت فلسطینی در مرزهای1967 اعلام کرده است.
خاورم**9329**1144 مترجم: ندا بهبودی**انتشار دهنده: علیرضا جباری

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگانش ساعت ۲۳:۱۰ پنجشنبه شب در نزدیکی پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا، یک کاروان مکانیزه ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین ترکیبی گرفتار کردند.

مقاومت اسلامی در بیانیه کوتاهی که سحرگاه روز جمعه منتشر کرد، مسؤولیت این عملیات را بر عهده گرفت و توضیح داد که مجاهدانش کاروان نظامی صهیونیست‌ها را با موشک های هدایت شونده، توپخانه و سلاح‌های راکتی هدف قرار دادند.

کد خبر 6088856

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • کمین ترکیبی حزب الله برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در «کفرشوبا»
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • فیلم| افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین