Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@13:08:16 GMT

اتوبوس های حامیان قالیباف آورده شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۴۲۰۳

رویداد۲۴_برنامه سخنرانی محمدباقر قالیباف امروز در حالی در حوزه هنری برگزار می‌شود که پیش از آغاز این مراسم مسئولان برگزاری آن تلاش کردند با اتوبوس‌های شهری هر طور که شده افرادی را روانه این مراسم کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، برنامه سخنرانی محمدباقر قالیباف امروز در حالی در حوزه هنری برگزار می‌شود که پیش از آغاز این مراسم مسئولان برگزاری آن تلاش کردند با اتوبوس‌های شهری هر طور که شده افرادی را روانه این مراسم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگار ایلنا هنگام تصویربرداری از این صحنه با برخورد تند مسئولان حراست همایش مواجه شد. این افراد که از معرفی خود امتناع می‌کردند از خبرنگار ایلنا خواستند که تصاویر خود را پاک کند.

یکی از اعضای گروه ورزشی پارک لاله تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه چند نفر هستند گفت ۶۰ نفر هستیم. او در پاسخ به این سوال که چرا اینجا تشریف آورده‌اید و اینکه آیا حامی آقای قالیباف هستید یا نه گفت: او (قالیباف) گفت و ما آمدیم!!

خانمی از خبرنگار ایلنا درخواست کرد تصویرش گرفته نشود و گفت ما گروه ورزشی پارک لاله هستیم و نمی‌دانستیم برای چه منظور به این جا می‌آییم. به ما گفتند اینجا یک همایش ورزشی است. او در پاسخ به این سوال که آیا به قالیباف رای می‌دهد یا نه گفت: «نه ابدا»

مسئولان حراست مقابل در حوزه هنری از مردمی که با اتوبوس به محل این همایش آورده شده‌اند می‌خواهند که شعار بدهند: « ما همه ۹۶ درصد هستیم، ان‌شاالله پیروز هستیم»

برخی از حاضران در این همایش خود را کارکنان شهرداری مناطق مختلف تهران اعلام کردند.

یکی از پرسنل شهرداری یکی از مناطق تهران که با اتوبوس به محل همایش قالیباف آمده در گفت‌وگو با ایلنا گفت: «به ما از قبل اطلاع داده بودند که امروز برنامه است. اتوبوس برای ما تعبیه کردند ما را به اینجا آوردند.»

او در پاسخ به اینکه آیا این بخشی از ساعت کاری شما بوده گفت: « بله قرار شد تا ساعت ۵ ساعت کاری محسوب شود ولی ادامه آن اضافه کار نیست.»

یکی دیگر از پرسنل گفت:« الباقی ساعات را اضافه کار حساب نمی‌کنند. به ما گفتند اگر نیایی اخراجت می‌کنیم.»

خیابان‌های اطراف محل سخنرانی قالیباف به دلیل حضور پر تعداد اتوبوس‌های شهری حامل گروه‌های سازماندهی شده از سوی ستاد شهردار تهران شاهد ترافیک سنگینی است.

یکی از افرادی که در همایش مردمی قالیباف حضور یافته به خبرنگار ایلنا می‌گوید: از سرای محله منطقه چیتگر با اتوبوس آمدیم.

دیگری می‌گوید: از سرای محله شوش آمده و به او گفته بودند یک مولودی قرار است بروی اما اینجا که آمده با مراسم تبلیعاتی قالیباف مواجه شده است.

یکی دیگر از حاضران می‌گوید از مرکز بهاران(یکی از مراکز زیر نظر شهرداری) همراه با ۴۰ نفر دیگر آمده است.

حجم زیاد اتوبوس‌های منتهی به محل مراسم تبلیعاتی قالیباف، به علت ترافیکی که ایجاد کردند با بوق ممتد ماشین‌ها مواجه شدند.

یکی از اعضای گروه ورزش صبحگاهی منطقه ۱۷ گفت: «به همراه مربی‌مان برای شرکت در مراسم آمدیم. مربی‌مان می‌دانست عنوان مراسم چیست ولی گفته بودند به کسی نگوییم.»

برخی از حاضران این همایش عنوان می‌کنند که از سراهای محله و با اتوبوس آورده شده‌اند.

عده‌ای از آنها از اینکه قبلا به آنها گفته شده بود که به جشن ایام شعبانیه برده می‌شوند و الان با همایش انتخاباتی آقای شهردار مواجه شده‌اند ناراضی هستند و برخی از آنها ترجیح دادند مراسم را ترک کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت : افتتاح سد در کشور سریلانکا توسط مهندسان ایرانی قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت.

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : سفر رئیس جمهور به سریلانکا برای افتتاح سدی انجام  شد  که به همت و اتکای دانش نزدیک به ۴۰۰ مهندس ایرانی از چندین سال پیش ساخته آن شروع شده بود.

وی افزود: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، مردم سریلانکا از سفر رئیس جمهور کشورمان بسیار خوشحال هستند؛ البته انجام این سفر در شرایط تحریمی، نشان دهنده این است که کشور به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تالکید کرد: یکی از محل‌های مهم برای درآمدزایی و تامین منابع در تمام کشور‌های دنیا، صادرات خدمات فنی و مهندسی است؛ افتتاح سد در کشور سریلانکا نیز توسط مهندسان ایرانی، در همین راستا انجام می‌شود که قطعا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت . 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • باران برای آب بندان روستای مهترکلاته، آورده‌ای جز ضایعات نداشت
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان