Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:15:38 GMT

درخشش علوم پزشکی فارس در علم آموزش پزشکی کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۴۲۸۰

درخشش علوم پزشکی فارس در علم آموزش پزشکی کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر محمود نجابت معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: حوزه آموزش این دانشگاه در هجدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری، موفق به کسب برتری کشوری دو فرایند آموزشی، رتبه نخست غرفه آموزشی، دو فرایند قابل تقدیر، رتبه دوم تولید علم آموزش پزشكی، رتبه برتر پایان نامه کارشناسی ارشد آموزش پزشکی و پژوهشگر برتر حیطه آموزش پزشکی و سخنران برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هجدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری با حضور اساتید، صاحبنظران، دانشجویان و سایر علاقه‌مندان حوزه آموزش، در مركز همایش‌های رازی تهران برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور با حضور در همایش و برپایی غرفه آموزشی، آخرین دستاوردهای خود در زمینه آموزش پزشكی را به نمایش گذاشته و تجربیات خود را با یكدیگر در میان می گذارند.

دکتر نجابت با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری در كنار همایش هر ساله برگزار می‌شود و دانشگاه‌ها فرایند‌های آموزشی برتر خود را ارائه می‌دهند، افزود: دانشگاه علوم پزشكی شیراز در هجدهمین همایش و جشنواره امسال توانست حضور پررنگی داشته باشد و فرایند "تدوین مدل اعتبار بخشی جامع در دانشگاه علوم پزشكی شیراز" توسط دكتر "جواد كجوری" و همكاران و فرایند "منتورشیپ" توسط دكتر "محمدامین ضرایی"
با همكاری مركز مطالعات و دفتر توسعه دانشكده پزشكی، به عنوان فرایندهای برتر معرفی شدند.
معاون آموزشی دانشگاه افزود: همچنین فرایندهای "فلوشیپ آموزش الكترونیك" توسط دكتر "ناهید ظریف صنایعی" و دكتر "مجید‌رضا فرخی" و سایر همكاران در دانشكده مجازی دانشگاه و "آموزش مدیران" توسط دکتر "امید براتی" با همكاری مركز مطالعات نیز قابل تقدیر معرفی شدند.

دکتر نجابت تصریح کرد: ارائه محصولات آموزشی در غرفه آموزش پزشكی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، دیگر بخش این جشنواره بود که دکتر نجابت در این خصوص نیز بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بخش نیز همچون گذشته، موفق به كسب رتبه نخست در سطح محصولات آموزشی دانشگاهی شد.

وی با اشاره به افزوده شدن بخش جدیدی به این همایش از امسال، افزود: در این بخش نیز استاد تمام دانشگاه علوم پزشكی شیراز، دكتر "میترا امینی" توانست به عنوان پژوهشگر برتر حیطه آموزش پزشكی سراسر كشور معرفی شود و موفقیت دیگری برای دانشگاه علوم پزشكی شیراز کسب کند.

دکتر نجابت از دیگر افتخار برای عرصه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این جشنواره ملی را اختصاص رتبه دوم کشوری در زمینه تولید علم آموزش پزشكی برشمرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: پایان نامه دكتر محمدمهدی پرویزی یكی از دانشجویان آموزش پزشكی نیز به راهنمایی دكتر میترا امینی و مشاوره دكتر محمدرضا دهقانی در خصوص سنجش محیط آموزشی درمانگاهی نیز موفق به كسب رتبه برتر پایان نامه های كارشناسی ارشد آموزش پزشكی كشور در این جشنواره شد.

او اضافه کرد: كسب امتیاز سخنرانی برتر برای دكتر ناهید ظریف صنایعی دیگر افتخار دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این جشنواره ملی بود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد