Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:35:01 GMT

بیمارستان دیر به بهترین تجهیزات پزشکی مجهز شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۴۳۲۶

بیمارستان دیر به بهترین تجهیزات پزشکی مجهز شده است

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: برای تجهیز بیمارستان دیر از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه تجهیزات پزشکی استفاده‌شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی در بازدید از بیمارستان ۵۶ تختخوابی امام هادی (ع) دیر گفت: خوشبختانه پس از چندین سال وقفه در عملیات اجرایی بیمارستان دیر با اهتمامی که در دولت بازدهم صورت گرفت و مساعدت ویژه وزیر بهداشت امروز شاهد تکمیل و تجهیز این بیمارستان و بهره‌برداری آن در چند روز آینده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی دولت بازدهم در حوزه سلامت شهرستان دیر گفت: بیمارستان دیر از جمله ۱۲ پروژه عمرانی حوزه سلامت در شهرستان دیر است که عمده عملیات اجرایی آن در طی ۴ سال دولت تدبیر و امید انجام‌شده است.

وی در خصوص نیروی انسانی این بیمارستان گفت: وزیر بهداشت در اولین سفر خود به شهرستان دیر و بازدید از این بیمارستان قول جذب نیروی انسانی آن را یک ماه قبل از تکمیل ساختمان و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی دادند که این مسئله یک سال و نیم قبل از تحویل ساختمان عملیاتی و کادر درمانی بیمارستان دیّر جذب‌شده که به دلیل عدم تکمیل بیمارستان دیر در سایر بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مشغول خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند که با بهره‌برداری از این بیمارستان در آن مشغول به کار می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: برای تجهیز بیمارستان دیر سعی شده است از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه تجهیزات پزشکی استفاده‌شده است.

وی با بیان اینکه در بخش زایشگاه علاوه بر تخت‌های معمول زایمانی، دو تخت LDR در نظر گرفته‌شده است گفت: LDR سیستمی است که فرآیند لیبر، زایمان و دو ساعت پس از زایمان مادر در یک اتاق انجام می‌شود و مادر باردارمی‌تواند یک همراه (همسر، مادر) در کنار خود داشته باشد به‌گونه‌ای که مادر پس از پذیرش در بخش زایمان، وارد اتاقی موسوم به اتاق LDR شده و مراحل آمادگی پیش از زایمان، زایمان و بهبودی پس از زایمان را در همین اتاق سپری می‌کند.

رئیسی افزود: این بیمارستان دارای دو اتاق عمل است و همه تجهیزات آن خریداری و نصب‌شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر تصریح کرد: تمامی کارهای صورت گرفته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارایه خدمات باکیفیت به مردم است که خوشبختانه رضایتمندی خوبی از خدمات این مجموعه در سطح جامعه شاهد آن هستیم که این رضایت‌مندی باید حفظ و استمرار داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل در این بازدید ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر را همراهی می‌کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج