Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:58:51 GMT

صمد نیکخواه بهرامی بهترین بسکتالیست ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۴۵۲۳

صمد نیکخواه بهرامی بهترین بسکتالیست ایران است

گرگان – سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: صمد نیکخواه بهرامی هنوز هم بهترین بسکتبالیست ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آرزومندی در حاشیه دیدار تیم‌های بسکتبال قطران کاوه گرگان و مهرام تهران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: داشتن صمد نیکخواه بهرامی برای هر تیمی مزیت است و تاثیر زیادی در بازی امروز داشت و این منتی است که این بازیکن بزرگ بر ما گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صمد نیکخواه ۱۵ سال برای تیم ملی بسکتبال بازی کرده و به عقیده من هنوز هم بهترین بسکتبالیست ایران است.

آرزومندی ادامه داد: حضور این بازیکن بزرگ بدون هیچ غروری در کنار بازیکنان جوان ما و در لیگ دسته اول نشان دهنده شخصیت وی است.

وی تصریح کرد: ما صمد نیکخواه را برای کسب نتیجه جذب نکردیم و شرایطی در بسکتبال ایران رقم خورد که این بازیکن بزرگ خواست تا در لیگ دسته اول برای مهرام بازی کند.

فینال لیگ یک در سطح لیگ برتر بود

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران در خصوص پیروزی مقابل تیم قطران کاوه گرگاندر دیدار رفت فینال لیگ دسته اول بسکتبال، اظهار کرد: بازی بسیار با کیفیت و درگیرانه‌ای بود و تیم قطران کاوه هم نمایش فوق العاده‌ای داشت و بازی در سطح بالایی برگزار شد.

آرزومندی افزود: حضور چنین تماشاگرانی به تیم میزبان انرژی زیادی می‌دهد و فکر می‌کنم این بازی در سطح لیگ برتر و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد.

وی ادامه داد: قطران کاوه گرگان نشان داد که یک تیم است زیرا ۱۰ نفر از بازیکنان این تیم امروز به میدان آمدند و نمایش خوبی از خود ارائه دادند.

امیدوارم در لیگ برتر هم از قطران کاوه حمایت شود

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران خاطرنشان کرد: تیم قطران کاوه با این تماشاگران انرژی فوق العاده‌ای دارد و امیدوارم در لیگ برتر هم از این تیم حمایت شود و ساختار اصلی آن را حفظ کنند.

آرزومندی در پاسخ به این سوال که آیا مهرام در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: حضور مهرام در لیگ برتر بستگی به تصمیم مسئولان باشگاه دارد و باید ببینیم در آینده چه خواهد شد.

وی افزود: به غیر از سه بازیکن تیم، سایر بازیکنان محصول آکادمی باشگاه مهرام هستند و میانگین سنی آنها هم ۱۹ سال است.

وی در خصوص دیدار برگشت گفت: آن دیدار هم یک فینال است و نمی‌شود از الان پیش بینی کرد چه اتفاقی رخ می‌دهد، قطران کاوه در این دیدار کامیار صادق زاده را در اختیار نداشت و اگر این بازیکن بود شاید شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد.

لازم به ذکر است؛ دیدار رفت فینال لیگ دسته اول بسکتبال بعدازظهر سه شنبه در گرگان بین تیم‌های قطران کاوه گرگان و مهرام تهران برگزار شد که مهرام با حساب ۶۵ بر ۵۸ میزبان خود را شکست داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون کامل، دانلود قسمت ۶ اکازیون، سریال اکازیون قسمت 6 ششم، دانلود قسمت ششم سریال اکازیون، دانلود قسمت جدید اکازیون با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون، دانلود قسمت ۶ ششم اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه ‌کنندگی حسین میرطاووسی و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده دارد. این سریال در ژانر کمدی خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه و سمانه پاکدل به ایفای نقش پرداخته اند

بازیگران سریال اکازیون فصل 1:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ در این سریال هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناجی به ایفای نقش میپردازند

************************

برای دانلود سریال اکازیون قسمت 6 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 6 سریال اکازیون

*************************

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ قصه آن در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

کارگردان مسعود اطیابی

تهیه‌کننده حسین میرطاووسی

نویسنده حمزه صالحی

کد خبر 749328

دیگر خبرها

  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست