Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاشنکو در این مراسم با تشریح رویکرد سیاست خارجی بلاروس به نقش این کشور در فراهم کردن دسترسی کشورها به بازار اتحادیه اقتصادی اوراسیا تاکید کرد.
ویهمچنین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از شرکای خوب بلاروس در خاورمیانه می باشد، ابراز امیدواری کرد روابط تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش باید.
اویسی سفیر جدید ایران در بلاروس که از بهمن ماه سال گذشته جانشین محمدرضا صبوری شده است، پیشتر نیز رونوشت استوارنامه خود را به ولادیمیر ماکی وزیر امور خارجه این کشور تقدیم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمهوری بلاروس که سال 1991 با فروپاشی شوروی استقلال یافت به مساحت 207 هزار و 600 کیلومتر مربع به پایتختی مینسک در شرق اروپا هم مرز روسیه، اوکراین، لهستان، لیتوانی و لتونی، بیش از 10 میلیون نفر جمعیت دارد.
این کشور به همراه روسیه و قزاقستان به عنوان یکی از کشورهای موسس اتحادیه اقتصادی اوراسیا به شمار می رود.
بر اساس برنامه های در دست پیگیری لوکاشنکو است قرار است به ایران سفر کند.
اروپام 1516 ** انتشار دهنده: هادی مولوی نیا

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم