Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@21:14:43 GMT

مراسم کلنگ زنی مسجد روستای چمن برآفتاب سرپلذهاب

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۴۵۸۷

مراسم کلنگ زنی مسجد روستای چمن برآفتاب سرپلذهاب

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: ساخت مسجد از جمله اعمال خیری است که هم مستوجب پاداش دنیوی بوده و هم در آخرت احیاء شده و باعث حیات طیبه انسان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازبازی دراز، حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در حاشیه آیین کلنگ زنی مسجد امام صادق(ع) روستای چمن برآفتاب اظهار داشت: مسجدسازی از جمله اعمال نیکی است که علاوه بر اجر دنیوی، خداوند در آخرت نیز آن را احیاء و زنده کرده و برای عاملان آن حیات طیبه و پاکیزه تأمین می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیّت مساجد در ترویج فرهنگ دینی افزود: مسجد محل به جای آوردن مراسم و مناسک دین مبین اسلام و جایگاه و بستری مناسب برای رشد معنویت انسان در زندگی می‌باشد.

بخشدار بخش قلعه شاهین شهرستان در ادامه تصریح کرد: مسجد امام صادق(ع) روستای چمن برآفتاب در زمینی به مساحت 135 متر مربع، با اعتباری بالغ بر 860 میلیون ریال با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و بخشداری بخش قلعه شاهین کلنگ زنی شد.

محمد شریفی افزود: زمین این مسجد از سوی خیرین نیک اندیش روستای چمن برآفتاب اهداء گردیده است .

آیین کلنگ زنی مسجد امام صادق(ع) روستای چمن برآفتاب بخش قلعه شاهین از توابع سرپل ذهاب با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین سرپل ذهاب و گردان مقاومت بسیج حوزه امام حسین(ع) صورت گرفت.

بخش قلعه شاهین در شهرستان سرپل ذهاب دارای 30روستا با 3هزار و 300 خانوار و بالغ بر 11 هزار و 300 تن جمعیت می باشد.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

منابع خبری از وقوع حمله به نمازگزاران در مسجدی در شهرستان گذره در هرات خبر می‌دهند.

به گزارش میزان، طبق گزارش رسانه‌های افغانستان، به دنبال حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات هنگام نماز مغرب و عشاء، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده و تعدادی هم مجروح شده اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان تاکنون در این خصوص بیانیه‌ای صادر نکرده‌اند و اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه‌ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود