Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:15:49 GMT

ستاره شماره هفت سرخپوشان سفیر اوتیسم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۵۰۶۷

سروش رفیعی که به دلیل محرومیت قادر به همراهی سرخپوشان برابر سیاه جامگان نیست، با حضور در مرکز اوتیسم، رسما به عنوان سفیر این موسسه معرفی شد.

ورزش سه: ستاره شماره هفت سرخپوشان که در نیم فصل به جمع این تیم اضافه شد، زننده یکی از گل‌های این تیم به ذوب آهن بود. بازیکنی که برانکو ایوانکوویچ امید زیادی به ساق‌های او در جدال حساس برابر الوحده امارات دارد و استراحت توفیقی به دلیل محرومیت برابر سیاه جامگان باعث خواهد شد تا او با آمادگی بالایی در جدال سرنوشت ساز برابر حریف اماراتی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رفیعی امروز با حضور در مراسم اختتامیه مرکز اوتیسم ایران، رسما به عنوان سفیر این موسسه معرفی شد و برای کودکان بیمار فعالیت خواهد کرد.

بیماری اوتیسم نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)